رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

پیام دبیرکل اتاق ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۹

تلاش مخلصانه فعالان اقتصادی را ارج می‌نهیم و قدردان آنها در راه توسعه اقتصادی هستیم

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹، سال جدید را به فعالان اقتصادی کشور تبریک گفت.

01 فروردین 1399
کد خبر : 32620
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

محمدرضا رمضانی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹، سال جدید را به فعالان اقتصادی کشور تبریک گفت.

پیام او به شرح زیر است:

یا مقلب، قلب ما در دست توست

یا محول، حال ما سرمست توست

کن تو تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب ما شود همچون بهار

همکاران گرانقدر و فعالان گرامی اقتصاد کشور

با سلام و احترام

تقارن نوروز و مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام، نوید بهاری امیدآفرین می‌دهد. بهار فرا رسیده و در طلیعه بهار مبعث رسول پایمردی و ایثار و رشادت است. بهار که فرا می‌رسد، در واقع این راز طبیعت است تا به همه ما یادآوری می‌کند «ِانّ مَعَ العُسرِ یُسرا».

در این نوبهار تلاش و رشادت‌های فعالان محترم اقتصادی سراسر کشور و شما همکاران بزرگوار را ارج می‌نهم و قدردان تلاش خستگی‌ناپذیر‌تان برای رشد و توسعه اقتصادی کشور هستم. شما گرامیان در سال گذشته در مقابله با مشکلات یکی از زیباترین جلوه‌های ایثار را به نمایش گذاشته‌اید.

روزهای دشوار و سالی پرتنش را پشت سر گذاشتیم و با سال‌ها تجربه فعالیت در کشور عزیزمان اذعان دارم که تلاش خردمندانه و عاشقانه همکاران اتاق ایران و فعالان اقتصادی در این سال مثال‌زدنی بوده است.

امیدوارم که در این عید سعید و مبارک، روزهای بهتری در انتظار همه تلاشگران عرصه اقتصادی، همکاران عزیز و خانواده‌های محترم‌شان و نیز ایران عزیز باشد. تلاش مخلصانه شما را ارج می‌نهم و با تبریک سال نو، برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی و بهروزی می‌کنم.

محمدرضا رمضانی
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

در همین رابطه