رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

به همت اتاق شهرکرد

۷ هزار قلم تجهیزات پزشکی پیشرفته به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اهدا شد

اتاق شهرکرد ۷ هزار قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی و درمانی را برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستا‌ن‌های استان چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.

03 فروردین 1399
کد خبر : 32643
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اتاق شهرکرد طی مراسمی، ۷ هزار  قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستا‌ن‌های استان چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.

این مراسم با حضورمعاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ،ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ، ریاست اتاق بازرگانی ،دبیرکل وپرسنل اتاق بازرگانی برگزار شد. .

رئیس اتاق شهرکرد ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از کادر درمانی و بیمارستانی استان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند گفت : هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و مشکلات به وجود آمده در درمان بیماران به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان‌های استان ، اتاق بازرگانی  با هدف حمایت از بیماران مبتلا به این ویروس و ایفای مسئولیت اجتماعی خود، با هماهنگی اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی ایران ، بخشی از تجهیزات بیمارستانی ضروری و مورد درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان  برای درمان بیماران مبتلا به کرونا را خریداری و به این دانشگاه اهدا کرد..

آیت احمدی افزود : اتاق بازرگانی برای تهیه این تجهیزات پیشرفته بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه کرده است.

به گفته احمدی این فاز اول کمک‌های اتاق بازرگانی استان است و در هفته های آتی نیز کمک‌های بعدی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی توزیع خواهد شد..

وی افزود : دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی  قرار می دهیم و با مشورت با دانشگاه به همه دوازده بیمارستان استان نیز اقلام مصرفی ارسال خواهد شد .

مانیتور پیشرفته علائم پزشکی با پایه، وینتیلاتور ثابت و پرتابل(دستگاه تنفس مصنوعی) ،پالس اکسی متر ،الکترو شوک ، دستکش جراحی ، سرپوش کامل پرستاری، شیلد و عینک محافظ عمده تجهیزات پزشکی اهدا شده از سوی اتاق شهرکرد است.

موضوعات :
در همین رابطه