رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

قدردانی استاندار هرمزگان از مساعدت‌های اتاق بندرعباس برای مهار کرونا

استاندار هرمزگان طی تقدیرنامه‌ای از تلاش‌های جهاد گونه تمامی نهادها به‌ویژه اتاق بازرگانی بندرعباس در مقابله و مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد.

14 فروردین 1399
کد خبر : 32719
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

استاندار هرمزگان طی تقدیرنامه‌ای از تلاش‌های جهاد گونه تمامی نهادها به‌ویژه اتاق بندرعباس در مقابله و مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با اشاره به مساله، گفت: شیوع ویروس کرونا در حال حاضر موضوع اصلی کشور ما بوده و کشور ما امروز نیازمند اجماع و همبستگی تمام اقشار جامعه برای مقابله با این بیماری است.

محمدرضا صفا افزود: با توجه به پیامدهای اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا، تلاش کردیم بخشی از تجهیزات موردنیاز بخش درمانی استان را مرتفع کنیم و قطعاً تا مهار کامل این ویروس حمایت‌های بخش خصوصی ادامه خواهد داشت.

صفا ضمن تقدیر ویژه از استاندار هرمزگان برای مدیریت بیماری کرونا و همراهی و تعامل با بخش خصوصی، اظهار کرد: اگر هرمزگان امروز در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی موفق عمل کرده نتیجه مدیریت عالی استاندار هرمزگان به‌عنوان رئیس ستاد استانی بیماری کرونا و دیگر مسئولان و دست‌اندرکاران بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس ادامه داد: اتاق بازرگانی همواره در مباحث اجتماعی دغدغه‌مند بوده است و ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسئولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند.

صفا همچنین از تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی استان و ستاد استانی پیشگیری از کرونا و تلاش‌ها و کمک‌های فعالان اقتصادی و خیرین قدردانی کرد و افزود: امیدوارم با همراهی متعهدانه مردم و با عنایت خداوند متعال سایه سلامتی و شادابی بر میهن عزیزمان تا همیشه گسترده باشد.

در همین رابطه