رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

کیوان کاشفی تشریح کرد

اقدامات بخش خصوصی کرمانشاه برای مقابله با کرونا

کیوان کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق کرمانشاه می‌گوید: کمک‌های بخش خصوصی برای مقابله با شیوع کرونا در راستای مسئولیت اجتماعی بوده و همچنان ادامه دارد.

18 فروردین 1399
کد خبر : 32760
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

عضو هیات رئیسه اتاق ایران در تشریح اقدامات انجام شده در زمینه تأمین تجهیزات موردنیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های کرمانشاه برای مقابله با بیماری کرونا گفت: از ابتدای شیوع بیماری در زمینه تهیه تجهیزات بهداشتی موردنیاز مراکز درمانی فعالیت‌هایی انجام دادیم و تاکنون بیش از چهار سری از این تجهیزات تهیه و توزیع شده است.

کیوان کاشفی از تهیه دو دستگاه ونتیلاتور به ارزش سه میلیارد ریال که از تجهیزات حیاتی برای کمک به تنفس بیماران کرونا محسوب می‌شود خبر داد و عنوان کرد: در این مدت ۱۰ دستگاه پالس اکسی‌متر و ۱۵ دستگاه ترمومتر (تب‌سنج) نیز در اختیار بیمارستان‌ها قرار دادیم.

رئیس اتاق کرمانشاه تهیه بیش از ۳۸۰۰ ماسک در انواع مختلف از جمله N95، بیش از شش هزار عدد دستکش و همچنین تأمین بیش از ۱۲۶۰ عدد شیلد محافظ صورت، بیش از ۱۲۰۰ عدد کلاه محافظ، ۱۲۶۰ عدد عینک، ۶۰۰ ست حفاظتی و ۱۸۰ دست لباس مخصوص را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

کاشفی خاطرنشان کرد: مقادیری دستکش، مواد ضدعفونی سطوح و محلول ضدعفونی دست نیز برای پرسنل گمرک و حمل‌ونقل و پایانه‌های استان با هدف کمک به مرزها و تجارت کرمانشاه تأمین و توزیع شد.

به گفته او تهیه این تجهیزات در راستای مسئولیت اجتماعی اتاق کرمانشاه و با هدف رفع دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

رئیس اتاق کرمانشاه گفت: همه کمک‌ها به همت اتاق کرمانشاه و با مشارکت فعالان اقتصادی انجام شده است.

در همین رابطه