رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

مهدی بخشنده اعلام کرد

کمک 38 میلیارد ریالی بخش خصوصی قزوین در بحران کرونا

رئیس اتاق قزوین می‌گوید: بخش خصوصی این استان از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون، بالغ‌بر 38 میلیارد ریال برای مقابله با این بیماری در استان قزوین اهدا کرده است.

18 فروردین 1399
کد خبر : 32762
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق قزوین با تشریح اقدامات بخش خصوصی این استان در جریان مقابله با شیوع کرونا، گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه فوق پیشرفته ضدعفونی‌کننده به مبلغ ۶ میلیارد ریال و ۴ دستگاه مدرن ونتیلاتور به مبلغ ۹ میلیارد ریال به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اهداشده است.

مهدی بخشنده افزود: توزیع ۳۶۰۰ بسته حمایتی معیشتی از اسفندماه ۹۸ تاکنون به ارزش ۱۶ میلیارد ریال، توزیع هزار دست لباس محافظ گان و همچنین تأمین و توزیع دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بیمارستان‌های بوعلی، ولایت، کوثر، انتقال خون و اورژانس استان قزوین به ارزش ۲ میلیارد ریال از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان بوده است.

مشاور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: خوشبختانه در استان قزوین شاهد همدلی‌ها و همراهی‌های مؤثر فعالان بخش خصوصی با اهداف خیرخواهانه و انجام مسئولیت‌های اجتماعی هستیم و علاوه بر کمک‌های بلاعوض خیرین نیکوکار، بخشی از این اقدامات اجرایی از مجموعه درآمدی اتاق قزوین از محل 3 در هزار و 4 در هزار فروش اعضای اتاق تأمین شده است.

او در پایان تصریح کرد: در طرح نان مهربانی برای مددجویان بی‌بضاعت نیز اتاق بازرگانی قزوین با همکاری خیرین و موسسه نیکوکاری اسرا وابسته به اتاق قزوین از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین و با مشارکت ۲۸ نانوایی در مناطق محروم ۹۶۰ میلیون ریال نان رایگان اهدا کرده است

همچنین اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین نیز به میزان ۴ میلیارد ریال اقدام به توزیع لباس گان، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کرده است.

موضوعات :
در همین رابطه