رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

علی‌اصغر جمعه‌ای خبر داد

فعالان اقتصادی سمنان ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی اهدا کردند

رئیس اتاق سمنان از حمایت 3 میلیارد تومانی بخش خصوصی این استان به بیمارستانهای فعال در خط مقدم مقابله با کرونا خبر دارد و گفت: این اقدام بر اساس راهبرد اتاق ایران در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی فعالان بخش خصوصی صورت گرفته است.

20 فروردین 1399
کد خبر : 32778
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: فعالان اقتصادی این استان با محوریت اتاق سمنان ۳ میلیارد تومان تجهیزات و اقلام پزشکی موردنیاز برای مبارزه با ویروس کرونا به بیمارستان‌های استان اهدا کردند.

علی‌اصغر جمعه‌ای افزود: دستگاه اکسیژن ساز، چهار عدد دستگاه تنفس مصنوعی، یک عدد دستگاه الکتروشوک و ملزوماتی همانند ماسک ۹۵N، گان، محافظ صورت، دستکش‌های لاتکس و جراحی از جمله ملزومات اهدایی اتاق سمنان به چهار بیمارستان مختص بیماران کرونایی این استان بوده است.

او یادآور شد: تاکنون، ۲ محموله اهدایی ملزومات و تجهیرات پزشکی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای مقابله با ویروس کرونا به شبکه درمان استان سمنان اهدا شد.

جمعه‌ای با اشاره به مساعدت و همکاری اتاق ایران در تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: این اقدام بر اساس راهبرد اتاق ایران در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی فعالان بخش خصوصی صورت گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان ادامه داد: بخش خصوصی با ایجاد پویش اجتماعی نفس در سراسر کشور توانسته است نقشی مهم در این مسئله اجتماعی ایفا کند.

او با اشاره به نیازسنجی ملزومات بیمارستان‌های مختص بیماران کرونایی و اعلام آن به اتاق بازرگانی استان سمنان، تصریح کرد: با توجه به اهمیت تجهیزات و اقلام پزشکی برای بهبود حال مبتلایان به ویروس کرونا، این اقلام از سوی فعالان اقتصادی استان با محوریت این اتاق فراهم شد.

جمعه‌ای خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی سعی بر این است که دستگاه ونتیلاتور سیار برای شبکه درمان استان سمنان فراهم شود.

موضوعات :
در همین رابطه