رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

اهدای 2دستگاه سی‌تی‌اسکن توسط اعضای اتاق ارومیه به بخش سلامت آذربایجان غربی

در مراسمی از خیران سلامت اتاق ارومیه تجلیل شد. بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی حسن انتظار، رئیس اتاق ارومیه، بخش خصوصی آذربایجان غربی در جریان مقابله با شیوه کرونا، ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن، ۴۰ هزار جفت دستکش، ۱۵۰۰ لباس محافظتی، ۴۰۰ عدد شیلد و تعدادی تب‌سنج و پالس‌متر به تلاشگران عرصه سلامت این استان اهدا کرده‌اند.

07 خرداد 1399
کد خبر : 33332
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

آیین تجلیل از خیران سلامت حوزه تولید و عضو اتاق ارومیه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد. در این مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از اعضای اتاق ارومیه به‌واسطه اهدای ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن و تجهیزات پزشکی موردنیاز برای مقابله با کرونا به بخش سلامت استان آذربایجان غربی قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم، حسن انتظار، رئیس اتاق ارومیه با اشاره به اهدای ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن به ارزش ۳۴ میلیارد ریال و تجهیزات حوزه سلامت ازجمله دستکش یک‌بارمصرف و بهداشتی، لباس محافظتی، شیلد و تب‌سنج به گفت: در راستای کمک به کنترل و مدیریت بیماری کرونا و قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت ۴۰ هزار جفت دستکش، ۱۵۰۰ عدد لباس محافظتی و ۴۰۰ شیلد و تعدادی تب‌سنج و پالس‌متر توسط خیران حوزه تولید و اعضای اتاق ارومیه به تلاشگران عرصه سلامت اهدا شد.

او ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته و چشم‌گیر توسط تلاشگران عرصه سلامت در استان آمار همه‌گیری بیماری کرونا در سطح استان نسبت به بسیاری استان‌ها رقم معقول‌تر و به نسبت کمتری بوده و باید قدردان تلاش‌ها و زحمات این قشر باشیم.

جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با اشاره به اینکه، بحث سلامت جدای از بحث تولید و اقتصاد نیست، گفت: عملکرد هماهنگ نهادهای مختلف ازجمله بخش تولید به مدیریت این بیماری و توزیع اقلام بهداشتی و محافظتی کمک کرد.

او افزود: با عملکرد موفق تلاشگران عرصه تولید و صنعت استان، علی‌رغم نبود ظرفیت تولید ماسک و محلول ضدعفونی توانستیم در کمترین زمان ۲۰ واحد تولیدی اقدام به شروع محلول‌های ضدعفونی کرده و استان در کشور به نخستین استان خودکفا در این مورد تبدیل شد ضمن اینکه، علی‌رغم غافلگیری کل کشور در موضوع کرونا، با تلاش تمامی نهادها با احتکار اقلام مبارزه و تولید اقلام بهداشتی نیز با قیمت کمتر سربلند شدیم.

 شمس مولوی یکی از تولیدکنندگان نمونه استان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش تلاشگران عرصه سلامت گفت: بعد از شیوع بیماری و وارد شدن شوک به تمام بخش‌های جامعه و تعطیلی بسیاری مشاغل، کادر درمان تنها کسانی بودند که در مراکز درمانی حضور یافته و با انجام وظایف خود گامی بلند در مبارزه با این بیماری برداشتند و وظیفه ما تشکر و قدردانی از تک‌تک آنهاست.

او اظهار کرد: ما در توان برای خرید تجهیزات مدرن پزشکی برای رشد توان حوزه سلامت همکاری خواهیم‌ کرد.

موضوعات :
در همین رابطه