رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

در نشست شورای گفت‌وگوی استان هرمزگان مقرر شد

ورود نماینده اتاق بندرعباس به ترکیب خبرگان بانکی استان هرمزگان

سی و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان برگزار شد. در این نشت مقرر شد با مساعدت استاندار، ترکیب خبرگان بانکی استان تغییر کند و یک نماینده از اتاق با هماهنگی لازم به‌منظور عضویت در این ترکیب معرفی شود.

19 خرداد 1399
کد خبر : 33455
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اتاق بندرعباس از آغاز فعالیت دور نهم هیات نمایندگان، اظهار کرد: پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات شورای گفت‌وگو و اجرایی شدن آن همواره از اهداف و دغدغه‌های اتاق بوده است.

او افزود: نتایج مثبت و دستاوردهای ارزشمند شورای گفت‌وگو با پیگیری‌های اتاق و مساعدت مسئولان ملموس خواهد شد و تمام موانع پیش روی فعالان اقتصادی را با مساعدت استاندار هرمزگان مرتفع خواهیم ساخت.

صفا با اشاره به نقش مهم و کلیدی جلسات کارشناسی شورای گفت‌وگو در پربارتر شدن این نشست، گفت: برای هر مشکلی که سد راه فعالان اقتصادی است حداقل 10 تا 15 نشست کارشناسی در اتاق با حضور کارشناسان برگزار می‌شود و امید می‌رود بتوانیم در این نشست‌ها گره از کار تجار و بازرگانان باز کنیم.

رئیس اتاق بندرعباس تأکید کرد: هماهنگی مؤثر بین بخش دولتی و خصوصی زمینه‌ساز رونق تولید، ایجاد اشتغال و رونق بازار کسب‌وکار خواهد شد.

در این نشست مقرر شد با مساعدت استاندار ترکیب خبرگان بانکی استان تغییر کند و یک نماینده از اتاق با هماهنگی لازم به‌منظور عضویت در این ترکیب معرفی شود.

در بخش خرمای استان نیز مقرر شد هماهنگی و پیگیری‌های انجمن خرمای اتاق از طریق استاندار در راستای اضافه شدن خرما در بسته‌های حمایتی معیشتی از سوی سایر نهادهای دولتی و غیردولتی اقدامات لازم صورت گیرد.

همچنین مقرر شد با کمک شهرداری بندرعباس جایگاه‌هایی برای تبلیغات و شناخت بیشتر خرماها در نظر گرفته شود.

 ایجاد دفاتر نمایندگی در مناطق تولید خرمای استان از دیگر مصوباتی بود که کمک شایانی به تقویت عرضه خرما خواهد کرد که با هماهنگی انجمن خرما و اداره استاندارد تحقق خواهد یافت.

و درنهایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس موفق شد مجوز مصوبه بیست و هفتمین نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی مبنی بر معرفی نماینده دارای حق رأی در شورای عالی معادن استان را با تأیید استاندار اخذ کند.

در همین رابطه