رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق بجنورد در بازدید از واحدهای تولیدی مانه و سملقان

لزوم شناسایی علل رکود یا توقف فعالیت کارگاه‌ها در سال جهش تولید

سعید پورآبادی، رئیس اتاق بجنورد ضمن بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی مانه و سملقان بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات این واحدها در سال جهش تولید تاکید کرد.

21 تیر 1399
کد خبر : 33832
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد در بازدید از واحدهای تولیدی – صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی مانه و سملقان هدف از این بازدید را سنجش پیشرفت‌ها و همچنین بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و شناسایی علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای بررسی و پیگیری رفع موانع عنوان کرد.

سعید پورآبادی افزود: با توجه به اینکه موانع تولید در هر یک از بخش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، باید با توجه به بحث اشتغال‌زایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنیم.

او با اعلام اینکه در این بازدید نمایندگان دستگاه‌های مالیات، تأمین اجتماعی، سازمان صمت، بانک توسعه صادرات، شهرک‌های صنعتی استان حضور داشتند، تصریح کرد: ازجمله مشکلات مطرح شده از سوی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی مانه و سملقان، وثیقه بالای بانکی برای دریافت تسهیلات، عدم مشمولیت از طرح تسهیلات یارانه­ای بانکی، عدم تقسیط ارز دولتی برای تأمین بذر، مشکل بازار فروش و پایین بودن قیمت محصولات، تعرفه‌های سنگین گاز واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی بود که اتاق بجنورد پیگیر رفع و تعدیل آنها خواهد شد.

موضوعات :
در همین رابطه