رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

از سربازان سلامت خرمشهر قدردانی شد

هیات رئیسه اتاق خرمشهر با حضور بیمارستان ولی‌عصر این شهر، با کادر درمانی دیدار و از آنها تقدیر کردند.

05 شهریور 1399
کد خبر : 34403
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

از آغاز همه‌گیری و شیوع ویروس کووید ۱۹، اتاق‌های بازرگانی کشور، با تشکیل کمپین نفس به یاری شهروندان و کادر درمانی در مبارزه با این بیماری شتافتند.

کادر درمانی مراکز مقابله با کرونا علیرغم خطرهای ابتلا به این بیماری، بیش از ۶ ماه و به‌صورت مداوم و خستگی‌ناپذیر در حال مداوا و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا هستند. در همین راستا هیات رئیسه اتاق خرمشهر با هدف قدردانی از این عزیزان، به بیمارستان ولی‌عصر رفته و با سربازان سلامت دیدار کرد.

رئیس اتاق خرمشهر در این رابطه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، با راه‌اندازی کمپین نفس، بر آن شدیم تا به یاری شهروندان منطقه در مبارزه با بیماری کرونا برویم.

هانی فیصلی افزود: در همین راستا، فعالیت‌های اتاق خرمشهر در مقابله با شیوع کرونا در سه محور انجام شد. ابتدا مراکز و مسیرهای بازرگانی T گندزدایی و شرکت‌های فعال در آن به وسایل مراقبت بهداشتی مجهز شدند. در گام دوم نیز اماکن عمومی، وسایل نقلیه عمومی و برخی ادارات ضدعفونی شده‌اند تا علاوه بر فرهنگ‌سازی و گسترش راه‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا، اقدامی در بهبود شرایط سلامت شهروندان صورت گیرد.

او ادامه داد: اما در اصلی‌ترین و مهم‌ترین گام از اقدامات اتاق در قالب کمپین نفس و با حمایت و همراهی اعضا و اتاق ایران، به یاری کادر درمانی مراکز مقابله با بیماری کرونا پرداختیم. تجهیز کادر درمانی به وسایل مقابله با بیماری کرونا از یک‌سو و تأمین و اهدای تجهیزات پزشکی مهم و اساسی چون دستگاه‌های ونتیلاتور ثابت و سیار از سوی دیگر، برخی از اقدام اتاق خرمشهر در کمک و یاری به مراکز درمانی بود.

فیصلی بیان کرد: باوجود تمامی این اقدامات، اذعان داریم که تلاش و فداکاری سربازان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا به‌هیچ‌وجه و با هیچ اقدامی قابل جبران نیست. بااین‌وجود و در اقدامی نمادین، بران شدیم تا جهت ابراز مراتب تقدیر و عرض خدا قوت به‌تمامی عوامل مبارزه با این بیماری منحوس، به دیدار کادر درمانی در بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر رفته و ضمن اهدای هدایای ناقابل، از خدمات و تلاش فداکارانه آنان تقدیر کنیم.

رئیس اتاق خرمشهر تأکید کرد: بی‌شک بهترین راه همراهی و تقدیر از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه کادر سلامت مراکز مقابله با بیماری کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت کنترل شیوع بیماری کرونا خواهد بود که امیدواریم تمامی شهروندان با انجام عوامل بازدارنده، ضمن حفظ سلامت خویش، کادر درمانی را پس از شش ماه تلاش مستمر از خستگی رها کنند.

در پایان این دیدار ۱۴۶ کارت هدیه نقدی به اعضای کادر درمانی فعال در مبارزه با بیماری کرونا اهدا شد.

موضوعات :
در همین رابطه