رادیو مجازی اتاق ایران - 3 اردیبهشت 1403

غلامحسین شافعی در نشست فعالان اقتصادی با وزیر پیشنهادی صنعت

سابقه فعالیت در بخش‌خصوصی، از ویژگی‌های وزیر پیشنهادی صنعت است

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران گفت: آقای رزم‌حسینی پیش از این سابقه 20 سال حضور در بخش خصوصی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. بر همین اساس امیدواریم تا فردی که این چنین پا بر فرش بخش خصوصی گذاشته، بتواند کمبودهای وزارت صنعت به ویژه در ماه‌های گذشته که بدون وزیر اداره شده است را جبران کند.

05 مهر 1399
کد خبر : 34734
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

فعالان بخش خصوصی در حضور علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به بیان مهم‌ترین مشکلات حوزه تولید پرداختند و اولویت‌هایی را که این وزارت‌خانه باید در طول ماه‌های پایانی فعالیت دولت دوازدهم پیگیری کند، تشریح کردند.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در ابتدای این نشست با اشاره به سابقه فعالیت‌های اجرایی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: آقای رزم‌حسینی در مقایسه با سایر اعضای کابینه دارای یک مشخصه مهم است. ایشان پیش از این سابقه 20 سال حضور در بخش خصوصی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. بر همین اساس امیدواریم تا فردی که این چنین پا بر فرش بخش خصوصی گذاشته، بتواند کمبودهای وزارت صنعت به ویژه در ماه‌های گذشته که بدون وزیر اداره شده است را جبران کند.

به گفته شافعی، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دارای ابتکارات بی بدیلی است؛ او در همین زمینه به طرح رزم حسینی با عنوان «مثلث توسعه اقتصادی» در استان خراسان اشاره کرد که اضلاع آن را فعالان اقتصادی بخش خصوصی، دولت و ائمه جمعه تشکیل می‌دادند. رئیس اتاق مشهد تاکید کرد که رزم حسینی توانست با این طرح وفاق را ایجاد کند تا هر برنامه و طرحی با پشتیبانی کامل این اعضا انجام شود.

شافعی همچنین افزود: از دیگر ابتکارات آقای رزم حسینی، ایجاد نهاد مردمی و سپردن آن به بخش خصوصی است که خوشبختانه ایشان توانستند مدیریت بدیع سازمانی را پیاده کنند که در آن تعامل، گفت‌وگو، نگاه فراجناحی و توجه به منافع ملی در صدر امور بود.

او ادامه داد: آقای رزم حسینی مدیری برنامه‌ریز است. امروز در زمینه هدف و برنامه دچار کمبود در سطح کلان مدیریتی هستیم که امیدواریم با حضور ایشان این کمبود رفع شود؛ به‌خصوص در سالی که نقش‌آفرینی وزارت صنعت بسیار حائز اهمیت است؛ امیدواریم ایشان نیز بتواند با ایجاد تعامل، همدلی و همفکری با فعالان اقتصادی غیردولتی و بخش خصوصی مقداری بر مشکلات فائق آید.

موضوعات :
در همین رابطه