رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

دبیرکل اتاق اکو خبر داد

هجدهمین نشست مجمع عمومی اتاق بازرگانی و صنعت اکو 28 مهر برگزار می‌شود

دبیرکل اتاق اکو از برگزاری هجدهمین نشست مجمع عمومی، بیست و هشتمین نشست کمیته اجرائی اتاق بازرگانی و صنعت اکو خبر داد. این نشست دوشنبه ۱۹ اکتبر برابر با ۲۸ مهر به صورت وب کنفرانس برگزار می‌شود.

08 مهر 1399
کد خبر : 34799
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

بر اساس اعلام دبیرکل اتاق اکو، هجدهمین نشست مجمع عمومی و بیست و هشتمین نشست کمیته اجرائی اتاق بازرگانی و صنعت اکو با حضور اتاق‌های کشورهای عضو، ایران، ترکیه، پاکستان، افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان به همراه نمایندگان دبیرخانه سازمان اکو در تهران و بانک توسعه و تجارت اکو دوشنبه ۲۸ مهر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

محمدرضا کرباسی، دبیرکل اتاق اکو خاطرنشان کرد: طبق اساس‌نامه اتاق اکو، ریاست این اتاق، بین تمام کشورهای عضو چرخشی است. از این رو، ایران به عنوان یک عضو مؤسس پس از افغانستان ریاست اتاق اکو را از تاریخ برگزاری این نشست برای مدت 2 سال عهده‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: در این جلسه روسای کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته بانوان کارآفرین، گردشگری، حمل‌ونقل، داوری، صنعت و سرمایه‌گذاری، بنگاه‌های کوچک و متوسط و تسهیل تجارت به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های تخصصی این کمیته‌ها از زمان برگزاری نشست پیشین می‌پردازند.

در همین رابطه