رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

جایزه بین‌المللی 2020 یونسکو برای استفاده از هوش مصنوعی در یادگیری

بر اساس اعلام سازمان یونسکو قرار است جایزه بین‌المللی 2020 به افراد یا نهادهایی تعلق بگیرد که توانسته‌اند با استفاده از فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، موجب افزایش دسترسی کودکان و جوانان بازمانده از تحصیل و اقشار در حاشیه مانده به آموزش با کیفیت و یادگیری مادام‌العمر شوند.

23 مهر 1399
کد خبر : 34966
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در سال جاری سازمان یونسکو با همکاری دولت بحرین، برنامه جایزه بین‌المللی سلطان حمد بن عیسی الخلیفه را در زمینه استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات در آموزش، برگزار می‌کند.

موضوع این جایزه «استفاده از هوش مصنوعی در تداوم و افزایش کیفیت یادگیری» است و به افراد، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی تعلق می‌گیرد که با استفاده از فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات توانسته‌اند موجب افزایش دسترسی کودکان و جوانان بازمانده از تحصیل و اقشار در حاشیه مانده به آموزش با کیفیت و یادگیری مادام‌العمر شده باشند.

مبلغ این جایزه، ۲۵ هزار دلار است و به دو نفر برنده، هر یک به همین میزان، تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند ابتدا نسبت به دریافت حساب کاربری و سپس تکمیل فرم ثبت‌نام برخط اقدام کنند. حداکثر مهلت مقرر برای ارسال فرم تقاضای تکمیل شده به صورت آنلاین، تا ۱۵ آذرماه سال جاری (۵ دسامبر ۲۰۲۰) است و به تقاضاهایی که پس از آن ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. در صورت لزوم می‌توانید با گروه آموزش کمیسیون ملی یونسکو به شماره تلفن ۲۲۲۶۱۳۹۶ (۰۲۱) تماس بگیرید.

برای دریافت اکانت ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت فرم تقاضای آنلاین به آدرس www.unesco.org/ict-ed-prize مراجعه کرده و برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

در همین رابطه