شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

انجمن صنعت پخش در اتاق کرمانشاه راه‌اندازی شد

مجمع انتخابات انجمن صنعت پخش استان کرمانشاه با حضور فعالان این صنعت در سالن اجتماعات اتاق کرمانشاه برگزار و اعضای هیأت رئیسه انجمن انتخاب شدند. کیوان کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران در این جلسه بر لزوم تلاش برای تحقق هدف راه‌اندازی این تشکل‌ها یعنی تقویت تصدی‌گری بخش خصوصی تأکید کرد.

16 آبان 1399
کد خبر : 35214
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

عضو هیات رئیسه اتاق ایران با اشاره به اینکه بر اساس قانون بهبود فضای کسب‌وکار، فقط اتاق بازرگانی امکان ایجاد تشکل‌ها و هماهنگی میان آنها را بر عهده دارد، گفت: خوشبختانه اتاق کرمانشاه در این زمینه پیشتاز بوده و انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی متعدد، توانمند و پویایی در بخش‌های مختلف تأسیس کرده که هم‌اکنون زیرمجموعه اتاق کرمانشاه فعالیت دارند.

کیوان کاشفی در مجمع انتخابات انجمن صنعت پخش استان کرمانشاه، افزود: مهم‌ترین هدف راه‌اندازی تشکل‌ها، تقویت تصدی‌گری بخش خصوصی که برای تحقق آن تلاش شود، به‌علاوه اتاق بازرگانی نیز زمینه تعاملات بخش خصوصی ازجمله این تشکل‌ها را با حاکمیت و دولت فراهم می‌کند.

رئیس اتاق کرمانشاه تصریح کرد: با ادامه و تثبیت این روند مطالبات بخش خصوصی بسیار بهتر و مؤثرتر پیگیری خواهد شد و نتیجه آن تقویت بخش خصوصی، ایجاد اشتغال، ثروت و رفاه بیشتر است.

کاشفی با بیان اینکه در ایران بخش خصوصی با جایگاه واقعی و ارزشمند خود هنوز فاصله زیادی دارد، یادآور شد: باید از طریق ایجاد تشکل‌های بخش خصوصی و رسیدگی به مطالبات آنها جایگاه این بخش را تقویت کنیم.

او بر لزوم پویایی و توانمندی تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی هم تأکید و خاطرنشان کرد: تشکلی که فعالیت نداشته باشد و فقط در حد اسم باشد قابل‌تحمل نیست و باید منحل شود.

رئیس اتاق کرمانشاه در ادامه از شرکت‌های صنعت پخش به‌عنوان یکی از مجموعه‌های مهم یاد که هم حلقه واسط بخش تولید، واردات، توزیع و خرده‌فروشی هستند یاد کرد و ادامه داد: این شرکت‌ها در زمینه تنظیم بازار و تأمین مواد اولیه، برنامه، پیشنهاد و راهکارهای مؤثری دارند.

او پیش‌بینی کرد: انجمن صنعت پخش به‌عنوان یکی از تشکل‌های قوی و توانمند اتاق بازرگانی کرمانشاه خواهد بود و افزود: این انجمن می‌تواند از تمام امکانات و ظرفیت‌های مختلفی که در اتاق کرمانشاه فراهم است استفاده کند و ما نیز در حد توان حمایت‌های مالی و معنوی را از آنها خواهیم داشت.

کاشفی همچنین از پیگیری برای عضویت نماینده این تشکل در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی هم خبر داد.

گفتنی است در پایان انتخابات این انجمن، شهرام ساسانی، سید محمدامین علوی، سعدی دامود، فرهاد نیک اندام، خلیل تنها، محسن قادری و سید جمال‌الدین نعلینی به‌عنوان اعضای اصلی و آقایان سهراب قدیر و مسعود محمدی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین فرهاد اسفندیاری و هوشنگ رامشت به‌عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

در همین رابطه