رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

مجموعه نمایشگاهی جدید اصفهان افتتاح شد

مجموعه نمایشگاهی جدید اصفهان که مجریان طرح آن را مدرن‌ترین مجموعه نمایشگاهی کشور می‌دانند، با مساحت ۴۷۰ هزار مترمربع و هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۲۰ میلیارد تومان، افتتاح شد. استاندار اصفهان در مراسم افتتاح این مجموعه، بر ضرورت بهره‌برداری از آن برای بهبود چرخه کسب‌وکار استان اصفهان تأکید کرد.

18 آبان 1399
کد خبر : 35240
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

استاندار اصفهان گفت: این استان با بیش از 10 هزار واحد صنعتی از ظرفیت بزرگ ملی و بین‌المللی در صنعت برخوردار است و این پتانسیل نیازمند امکاناتی در سطح ملی مانند نمایشگاه بزرگ اصفهان است که این مهم با تلاش و همکاری شهرداری و اتاق اصفهان محقق شد.

عباس رضایی در مراسم بهره‌برداری از مجموعه نمایشگاهی اصفهان، ضمن تقدیر از مجریان بهره‌برداری از این پروژه، شادی و نشاط امروز را به کادر بهداشت و درمان و روح والای شهدای جبهه سلامت تقدیم کرد و از مردم خواست برای حفظ جان خود، اعضای خانواده و شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یک تکلیف شرعی و اخلاقی بدانند.

همچنین رئیس اتاق اصفهان در این مراسم، افتتاح پروژه نمایشگاه اصفهان را اتفاق مهمی در چرخه اقتصاد ملی دانست و ضمن تشکر از تمامی مجریان این پروژه، افزود: اگر عشق و همت نبود، امروز شاهد افتتاح نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نبودیم.

مسعود گلشیرازی عملیاتی شدن اقتصاد دانایی محور، درون‌زا و برون‌نگر را مستلزم فراهم ساختن ملزومات و ابزارهای موردنیاز آن دانست و تصریح کرد: شهرهای نمایشگاهی به‌عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار بر چرخه اقتصاد به نقش‌آفرینی در این حوزه می‌پردازند.

او تأکید کرد: وقوع اتفاقات مثبت در اقتصاد ملی با تکیه‌بر داشته‌ها و هم‌افزایی و همراهی نهادهای مرتبط در بهبود محیط کسب‌وکار محقق خواهد شد و این پروژه نیز با همراهی کلیه عوامل مرتبط از استاندار تا تیم مدیریت اجرایی شهر رقم خورد.

قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان نیز با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه، از آغاز فاز دوم نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در مهر سال آینده با نقش‌آفرینی اتاق اصفهان به‌عنوان سهامدار و شریک تجاری شرکت نمایشگاه‌ها خبر داد.

علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان نیز در این مراسم، گفت: در طراحی پروژه نمایشگاه اصفهان، نه‌تنها از تکنولوژی روز دنیا بلکه از معماری و گنجینه هنر ایرانی استفاده شده تا گذشته پرافتخار شهر را به آینده آن پیوند زند.

او این پروژه را زیباترین و استانداردترین نمایشگاه ایران دانست و ابراز امیدواری کرد: این مجموعه دریچه‌ای برای رونق اقتصادی و فعالیت‌های تجاری باشد.

موضوعات :
در همین رابطه