رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

۵۵۰ میلیارد تومان پروژه با حضور وزیر راه در پردیس افتتاح می‌شود

۵۵۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی به‌زودی با حضور وزیر راه‌و شهرسازی در پردیس افتتاح می‌شود.

02 آذر 1399
کد خبر : 35402
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تا امروز بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز در شهر جدید پردیس صرف پروژه‌های روبنایی شده، گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی به‌زودی با حضور وزیر راه‌و شهرسازی در پردیس افتتاح می‌شود.

مهدی هدایت افزود: قرار است این پروژه‌های زیربنایی به ارزش بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان به‌زودی افتتاح شود که در آرامش و امنیت زندگی مردم در این پردیس بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه شماره ۲ پردیس، از جمله این پروژه‌هاست که ارزش مالی آن افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان است و از آنجایی که پیش‌بینی می‌شود جمعیت پردیس به ۶۰۰ هزار نفر برسد افتتاح این تصفیه‌خانه از مشکل تامین آب شرب مردم منطقه خواهد کاست.

به گفته هدایت، سه باب مدرسه و درمانگاه با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی نیز در فهرست افتتاحیه‌های آتی وجود دارد.

وی ادامه‌داد: در مجموع ۲۸ پروژه روبنایی در بخش‌های ورزشی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و فضای سبز به بهره‌برداری خواهد رسید.

هدایت، درباره موضوع حمل‌و نقل اهالی پردیس و راه‌اندازی متروی این شهر نیز گفت: طرح تاسیس متروی پردیس به‌زودی مصوب خواهد شد و قرار است توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به صورت مشارکتی آغاز شود.

وی اضافه‌کرد: این پروژه شامل یک ایستگاه در حوالی فاز پنج پردیس و یک ایستگاه روبه‌روی پارک علم و فناوری است که طی مدت چهار سال تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: تا امروز بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز در شهر جدید پردیس صرف پروژه‌های روبنایی از جمله مدرسه، مسجد، کلانتری و غیره شده است.

وی ادامه‌داد: همچنین نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز، برای مشارکت در ساخت پروژه‌های زیربنایی تعریف شده است.

در همین رابطه