رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

محمدرضا صفا در نشست آنلاین با رئیس اتاق بازرگانی نینگبو چین

اتاق بندرعباس از همکاری اتاق‌های بازرگانی دیگر کشورها استقبال می‌کند

نشست آنلاین محمدرضا صفا، رئیس اتاق بندرعباس با رئیس اتاق بازرگانی نینگبو چین عصر امروز با همکاری و پیگیری نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس برگزار شد. صفا در این نشست ضمن تشریح ظرفیت‌های اقتصادی استان هرمزگان، از همکاری‌های دو اتاق برای توسعه مبادلات اقتصادی استقبال کرد.

03 آذر 1399
کد خبر : 35435
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بندرعباس گفت: استان هرمزگان یکی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین مناطق ایران است که از ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و تجارت برخوردار است و با توجه به چهارفصل بودن در زمینه تولیدات متنوعی از جمله محصولات باغی و کشاورزی، یکی از مناطق مهم ایران در این زمینه محسوب می‌شود.

محمدرضا صفا عصر امروز در نشست آنلاین با رئیس اتاق بازرگانی نینگبو چین که با همکاری و پیگیری نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس برگزار شد، افزود: استان هرمزگان علاوه بر تأمین نیازهای استان و سایر مناطق کشور، در زمینه صادرات به کشورهای منطقه و اروپایی نیز کارنامه قابل قبولی دارد.

صفا با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از قطب‌های مهم اقتصادی ایران به‌حساب می‌آید، تصریح کرد: اتاق بندرعباس به‌عنوان نماینده بخش خصوصی این استان، خواهان گسترش بیش‌ازپیش تعاملات اقتصادی در عرصه‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای است و از همکاری اتاق‌های بازرگانی دیگر کشورها استقبال می‌کند.

او ادامه داد: موقعیت استراتژیک استان هرمزگان باعث نقش‌آفرینی این استان در حمل کالا از خلیج‌فارس به آسیای میانه و جنوب شرق شده است.

رئیس اتاق بندرعباس ضمن تأکید بر استقبال از همکاری‌های مشترک با فعالان اقتصادی نینگبو چین و گسترش مراودات تجاری، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری نشست‌های مشترک و شرکت در نمایشگاه‌های اقتصادی، زمینه همکاری‌های مشترک بیش‌ازپیش فراهم شود.

در همین رابطه