رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

نایب رئیسی پدرام سلطانی در کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه، یک سال دیگر تمدید شد

نود و دومین نشست مجازی شورای کنفدراسیون اتاق‌­های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه (CACCI) با حضور پدرام سلطانی به عنوان نماینده بخش خصصوصی ایران برگزار شد.

06 آذر 1399
کد خبر : 35480
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نود و دومین نشست مجازی شورای کنفدراسیون اتاق‌­های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه (CACCI) با حضور مسئولان (اعضای هیئت مدیره و هیئت مشاوران) و نمایندگان اتاق­‌های بازرگانی عضو کنفدراسیون اتاق‌­­های بازرگانی و صنعت آسیا - اقیانوسیه (CACCI) برگزار شد.

پدرام سلطانی، نایب رئیس این کنفدراسیون که به نمایندگی از اتاق ایران در این نشست حضور داشت، ضمن شرکت در مباحث مربوط به این جلسه، پیشنهادات اتاق ایران را در خصوص مصوبات دستورکار اعلام کرد.

او همچنین پیشنهاد داد به منظور توسعه شبکه اعضای کنفدراسیون اتاق‌­های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه (CACCI)، برای اعضای جدید کنفدراسیون، در سطح قاره، به مدت یک سال عضویت رایگان در نظر گرفته شود.

در این نشست همچنین با نظر اعضا، ماموریت کلیه مسئولان کنفدراسیون اتاق‌­های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه (CACCI) (اعضای هیئت مدیره و هیئت مشاوران) به مدت یک سال (تا پایان سال 2021) تمدید شد. بر همین اساس، پدرام سلطانی که از سال 2018 تاکنون، نایب‌رئیس کنفدراسیون اتاق­‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه است، مجددا تا سال آینده در این سمت منصوب شد.

علاوه بر این، مهلت ارسال درخواست نامزدهای برنامه جوایز CACI (اتاق‌­های محلی برتر، جوانان کارآفرین برتر، بانوان کارآفرین برتر و فعالان برتر حوزه آب – انرژی پاک) به پیشنهاد نماینده ایران و با تصویب کلیه اعضای هیئت مدیره، به مدت شش ماه دیگر از تاریخ 30 نوامبر 2020 تمدید شد.

 برگزاری سی و پنجمین کنفرانس کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه (CACCI) همزمان با اجلاس APEX در سنگاپور از دیگر مصوبات برگزاری این نشست بود. این کنفرانس قرار بود از سوی اتاق بازرگانی ولینگتون در نیوزلند برگزار شود که جزئیات جدید برگزاری آن اطلاع رسانی خواهد شد.

در همین رابطه