رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

در جلسه شورای گفت‌وگوی استان اصفهان اعلام شد

تمدید مهلت قانون تسهیل تسویه بدهکاران بانکی تا پایان سال

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس در نود و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان اعلام کرد: امهلت قانون تسهیل تسویه بدهکاران بانکی تا پایان سال تمدید شده است.

17 آذر 1399
کد خبر : 35667
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

استاندار اصفهان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: در شرایط حساس کشور، جنایات استکبار جهانی به دست رژیم متخاصم صهیونیستی که شهادت این شهید بزرگوار از مصادیق آن است؛ تأکیدی بر ضرورت همدلی، هم‌زبانی و هماهنگی بیشتر بین آحاد ملت و مسئولین کشور است.

عباس رضایی، در نود و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان، وفاق، توجه به توسعه و حل‌وفصل مسائل و مشکلات مردم را مهم‌ترین وظیفه مسئولین استان در برهه کنونی دانست.

او در ادامه با اشاره به سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا در دو هفته اخیر، سیر نزولی کنونی را شکننده دانست و تأکید کرد در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن است به وضعیت قرمز برگردیم.

او تصریح کرد: لازم است صاحبان کسب‌وکار و واحدهای صنعتی، مبارزه با کرونا را سرلوحه امور خود قرار داده و بر این مهم توجه نمایند.

رضایی در ادامه از سفر قریب‌الوقوع وزیر صنعت، معدن و تجارت به اصفهان خبر داد و خواستار احصاء مشکلات فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی برای استفاده وافر از این سفر شد.

در ادامه این جلسه رئیس اتاق اصفهان افتتاح مجتمع قضایی امور اقتصادی و دادگاه‌های تجاری و هیئت‌های حل اختلاف صلحی را اتفاق فرخنده‌ای برای صاحبان کسب‌وکار استان دانست.

مسعود گلشیرازی، مداومت استاندار اصفهان در موضوع آب را نیز گام مهمی در راستای رفع مشکلات استان قلمداد کرد.

او در ادامه، برگزاری اجلاس ایران و قطر در اصفهان را اولین اجلاس مهم اقتصادی کشور در ماه‌های اخیر نام برد و گفت: امید است با سرمایه‌گذاری خارجی در شرق اصفهان، اتفاق مهمی در حوزه نمایشگاهی کشور رقم بخورد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان وی اعطای هشت هزار وام قرض‌الحسنه سه‌ساله به کادر درمان درگیر کرونا را اقدام مهم دیگری در این استان عنوان کرد.

گلشیرازی با اشاره به بررسی بودجه در مجلس گفت: امید است با تلاش نمایندگان مجلس بتوان از این فرصت به نحو مطلوب بهره‌مند شد.

رئیس اتاق اصفهان همچنین دستورالعمل ابلاغی در حوزه ارزی را از یکسو امیدبخش و از سوی دیگر موجب نگرانی صاحبان کسب‌وکار دانست و افزود: کسر زمان ترخیص از 8 ماهه متداول به 2 ماه در این دستورالعمل مشکلاتی را برای فعالان اقتصادی به وجود می‌آورد که لازم است اقدام ویژه‌ای در این حوزه صورت گیرد.

تمدید مهلت قانون تسهیل تسویه بدهکاران بانکی تا پایان سال

همچنین مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس ضمن تشکر از کادر درمان، استانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط در مقابله با کرونا بر ضرورت انتشار مبانی نظری مطالعات علمی تأثیر تعطیلی‌ها بر کاهش آمار ویروس کرونا و اقناع مردم و مسئولین در این حوزه تأکید کرد.

او همچنین بر همراهی با اصناف و واحدهای تولیدی در زمان تعطیلی‌ها تأکید و تصریح کرد: وحدت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در همکاری با اصناف بسیار مهم است.

این نماینده مجلس از تمدید مهلت قانون تسهیل تسویه بدهکاران بانکی تا پایان سال خبر داد و خواستار اطلاع‌رسانی این ابلاغیه به فعالان اقتصادی شد.

محمود تولایی، رئیس اتاق کاشان نیز خواستار افزایش مهلت قانونی ارائه اسناد حمل حواله‌های ارزی در شرایط کنونی شد.

موضوعات :
در همین رابطه