رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران

ارتقای سطح دانش فناوری اطلاعات اتاق‌های استانی در اولویت است

سلسله جلسات دوره‌ای مدیران فناوری اطلاعات اتاق‌های سراسر کشور در راستای ارتقای هماهنگی‌ها و تبادل اطلاعات در سال آینده نیز برگزار خواهد شد.

20 اسفند 1399
کد خبر : 37373
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

آخرین نشست از سلسله جلسات دوره‌ای مدیران فناوری اطلاعات اتاق‌های سراسر کشور در سال 1399 به همت مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران در راستای ارتقای هماهنگی‌ها و تبادل اطلاعات و دانش فنی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد. 

نصیر کلباسی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران با بیان اینکه این نشست‌ها در راستای ارتقای سطح دانش فناوری اطلاعات اتاق‌های کشور و هماهنگی بیشتر برگزار می‌شود و تا کنون به هم‌گرایی و ارتقای عملکرد واحدهای فناوری اطلاعات اتاق‌های سراسر کشور منجر شده است از ادامه این جلسات در سال آینده با هدف پاسخگویی حوزه فناوری اطلاعات به نیاز اتاق‌ها و فعالان اقتصادی کشور خبر داد.

کلباسی در خصوص نشست  اخیر گفت: این نشست نیز مانند نشست‌های قبلی فنی-فرایندی بود و در آن به‌طور خاص موضوع ارتباط ECE و رفع چالش‌های موجود در اتوماسیون اداری بین اتاق­های سراسر کشور مورد توجه قرار گرفت.

او تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این نشست‌ها در سال آینده نیز در راستای انسجام‌بخشی و هماهنگی بیشتر واحدهای فناوری اطلاعات اتاق‌های کشور به صورت مستمر برگزار شود.

 

در همین رابطه