شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست تخصصی تأمین سوخت صنایع استان سمنان

تأمین منابع انرژی با محوریت تولید باید نقشه راه مدیران باشد

رئیس اتاق سمنان با اشاره به قطعی برق صنایع، گفت: صنایع برای ادامه فعالیت به سوخت کافی برای مولد برق نیاز دارند و مدیران باید رسیدگی فوری به این مسئله را در دستور کار قرار دهند.

04 مرداد 1400
کد خبر : 38985
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق سمنان با اشاره به مشکلات مربوط به قطعی برق گفت: واحدهای صنعتی و معدنی برای تهیه سوخت موردنیاز دچار مشکلاتی هستند، ضرورت دارد هماهنگی‌های لازم فی‌مابین سازمان صمت استان سمنان و شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه‌ای شاهرود صورت بپذیرد.

علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست کارشناسی مشکلات تأمین سوخت استان سمنان تصریح کرد: به علت خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده در شهرک‌های صنعتی واحدها برای ادامه تولید نیازمند سوخت مولد هستند و با توجه به کاستی‌های موجود در شبکه برق، برنامه‌ریزی مناسب باید مدنظر باشد.

رئیس اتاق سمنان ادامه داد: با عنایت به اینکه میزان سوخت را سازمان صمت تائید می‌کند، ضرورت دارد شرکت نفت میزان تأیید شده را تحویل متقاضیان نماید

به عقیده او تأمین منابع انرژی با محوریت تولید باید نقشه راه مدیران باشد.

علی‌اکبر عرب عامری، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه‌ای شاهرود نیز در این نشست گفت: استان سمنان نسبت به استان‌های دیگر کمترین مغایرت را دارد به‌منظور رفع مشکلات جلسات ماهیانه با محوریت بررسی مشکلات صنایع به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: مواردی همانند میزان تولید، تجمیع درخواست‌ها در انتهای ماه، داده‌های سامانه الکترونیکی و سهمیه نفت گاز کوره‌ها ازجمله مواردی است در تخصیص سوخت در نظر گرفته می‌شود هماهنگی‌ها با سازمان صمت پذیرفته و مغایرت‌ها به حداقل رسیده است.

در ادامه این نشست آمار کارت‌های سوخته بلوکه شده، تأمین سوخت پیمانکاران راه‌سازی، تأمین سوخت واحدها مبتنی بر داده‌های سازمان صمت و پرداخت شرکت نفت و تعامل سازمانی دستگاه‌های متولی با محوریت ارائه خدمات به متقاضیان موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

موضوعات :
در همین رابطه