شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

علی‌اصغر جمعه‌ای در دیدار با فرمانده سپاه سمنان

توسعه اقتصادی با هماهنگی و انسجام نیروها محقق می‌شود

رئیس اتاق سمنان معتقد است: برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تحقق توسعه اقتصادی، همه نیروها و کنشگران باید با هماهنگی و انسجام وارد عمل شوند.

13 مرداد 1400
کد خبر : 39066
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با تأکید بر لزوم هماهنگی و انسجام همه نیروها و کنشگران برای تحقق توسعه اقتصادی، گفت: مجموعه سپاه قائم آل محمد در این مدت بسیار زحمت کشیده است، هماهنگی و انسجام امدادگران بسیار مهم و ارزنده است.

علی‌اصغر جمعه‌ای در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد افزود: انسجام سازمان‌های خدمت‌رسان در قرارگاه و کمک‌ها در رزمایش‌های مواسات تأثیرگذار بود، این قرارگاه می‌تواند به‌عنوان پیشنهاد در اقدام بعدی کمک‌های نقدی را با توجه شرایط معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار بدهد، اتاق بازرگانی هم در کنار شما است و می‌توانیم هماهنگی‌های منسجم و هدفمند داشته باشیم.

جمعه‌ای اظهار کرد: مسئله اول استان سمنان آب و نشست مخاطره‌آمیز دشت‌هاست که باید با هماهنگی و بسیج عمومی بتوانیم آبخیزی داری متناسب دشت‌ها به انجام برسانیم.

رئیس اتاق سمنان خاطرنشان کرد: اتاق مکاتبات مختلفی با نهادهای حکومتی در خصوص واکسیناسیون صنایع و محیط کارگری انجام داده است و بسیج می‌تواند در طرح واکسیناسیون صنایع به تولید کمک شایانی کند.

سردار دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان نیز در این نشست گفت: اتاق بازرگانی توانسته در زمان کرونا تأثیرات بسیار مثبتی داشته باشد، کمک‌ها فعالان اقتصادی چشمگیر و پراهمیت بوده است.

او ادامه داد: هم‌افزایی مجموعه‌های خدمات‌رسانی در استان سمنان بی‌سابقه بوده همه سازمان‌های خدمت‌رسان ذیل یک قرارگاه گرفتند و توانستند خدمات بسیار ارزنده‌ای به اقشار جامعه داشته باشند.

او تصریح کرد: تنها در رزمایش مواسات این قرارگاه توانسته 320 میلیارد تومان جمع‌آوری نماید این کمک‌ها در بخش‌های مختلف در اختیار اقشار مردم قرار گرفت

فرمانده سپاه قائم آل محمد اظهار کرد: با توجه با ظرفیت‌های واحدهای صنعتی استان، بسیاری از کمک‌ها، از تولیدات و محصولات کارخانه‌ها استان تأمین شد.

سردار دامغانی ادامه داد: این قرارگاه توانسته شبکه کاسبان امین را تشکیل بدهد در این شبکه توزیع از درب کارخانه بدون حضور واسطه به دست مصرف‌کنندگان رسانیده می‌شود.

او تصریح کرد: قرارگاه عمران و آبادانی و بسیج سازندگی توانسته بسیار تأثیرگذار باشد مواردی همانند اشتغال، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه، رفع مخاطرات آب در مناطق محروم ازجمله خدمات و اقدامات این قرارگاه است.

سردار دامغانی گفت: در حوادث غیرمترقبه مانند سیل کرمانشاه و گلستان و زمین‌لرزه سی سخت سپاه قائم آل محمد حضور پررنگ داشته است هدف این خدمات رضایت مردم عزیز است.

موضوعات :
در همین رابطه