شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

طبق اعلام کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه

برندگان جوایز CACCI – 2021 معرفی شدند

کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI) برندگان جوایز CACCI 2021 را اعلام کرد. اسامی برندگان در نود و چهارمین جلسه شورای CACCI اعلام شد.

19 آبان 1400
کد خبر : 40327
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI) برندگان جوایز CACCI 2021 را در نود و چهارمین جلسه شورای CACCI اعلام کرد.

برنده نهمین جایزه اتاق‌های محلی CACCIدر گروه اتاق‌های بزرگ، اتاق بازرگانی و صنعت چیتاگونگ از بنگلادش است که بزرگ‌ترین و فعال‌ترین اتاق این کشور به شمار می‌آید و از زمان تأسیس خود در سال 1906، نقشی حیاتی در طراحی سیاست‌های مالی ایفا کرده است. این اتاق در راستای صنعتی شدن، توسعه زیرساخت‌ها، تجارت، گسترش بنگاه‌های کوچک و متوسط ( SME) و ایجاد اشتغال برای ریشه کنی فقر و همچنین افزایش توسعه اقتصادی کشور، نقش فعالی داشته است.

اتاق بازرگانی آیدین از ترکیه نیز برنده جایزه در دسته اتاق‌های کوچک شد. این اتاق مطالعاتی را در راستای کمک به توسعه اجتماعی - اقتصادی شهر و توسعه تجارت استان انجام داده است و یکی از مهم‌ترین ارکان تجارت را نمایشگاه‌های تخصصی می‌داند، بر این اساس، ۱۹۷ نمایشگاه در طی ۵ سال گذشته از سوی این اتاق برگزار شده است. اتاق آیدین همچنین با دریافت کمک‌های مالی از اتحادیه اروپا و سایر بودجه‌ها، منبعی را برای شهر در نظر گرفته است تا پروژه‌های بسیاری را که به رفاه اعضای آن و کل استان کمک می‌کند، عملیاتی سازد.

CACCI هشتمین جایزه کارآفرین جوان آسیا و اقیانوسیه را به خانم یونا الکساندرونا نیکیشکینا، مدیرکل  SputNik  از روسیه اهدا کرد. خانم نیکیشکینا کسب‌وکار خود را در فوریه 2015 آغاز کرد و سه سال بعد در مارس 2018، شرکت کوچک او به Sputnik توسعه یافت. فعالیت اصلی آن تولید بازی فکری و اسباب بازی کودکان عادی و همچنین کودکان ناشنوا و نابیناست. او به تازگی یک حساب کاربری در وب‌سایت جهانی علی بابا دریافت کرده و با محصولات منحصربه فرد خود وارد بازار بین‌المللی شده است.

 سومین جایزه بانوان کارآفرین CACCI به خانم Munktuvshin Oyundelger، مدیر عامل Monolab, LLC  از مغولستان تعلق گرفت. خانم اویوندلگر، دکترای علوم پزشکی دارد و از دانش، شبکه و تخصص خود برای ارائه تجهیزات لازم به سازمان‌های بهداشتی داخلی استفاده می‌کند. شرکت او از سال 1996 تجهیزات پزشکی با کیفیت بالا و فناوری جدید را از آلمان، کره و سایر کشورهای توسعه‌یافته تامین می‌کند. این شرکت توزیع کننده رسمی HUMAN Gesellschaft fur Biochemica&Diagnostica mbH، یکی از مهمم‌ترین دستگاه‌های تشخیص آزمایشگاهی در جهان است.

به هر یک از برندگان این دوره 2000 دلار جایزه نقدی و یک لوح تقدیر اهدا می‌شود. برنامه جوایز "هیدروپاور کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه 2021 نیز به علت تعداد اندک داوطلبان در سال جاری به دوره بعدی موکول شد.

در همین رابطه