رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

به همت معاونت بین‌الملل اتاق ایران

دوره آموزشی نحوه عضویت در بستر Chambers Connect برگزار شد

معاونت بین‌الملل اتاق ایران با همکاری اتاق بازرگانی بین‌الملل، دوره آموزشی عضویت اتاق‌های استانی و اتاق‌های مشترک در بستر “Chambers Connect” WCF-ICCرا برگزار کرد.

30 آبان 1400
کد خبر : 40463
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

به منظور عضویت اتاق‌های سراسر کشور و اتاق‌های مشترک در “Chambers Connect”  WCF-ICC دوره آموزشی به همت معاونت بین‌الملل اتاق ایران با همکاری اتاق بازرگانی بین‌الملل (ICC) برگزار شد. در این راستا آشنایی کامل اتاق‌ها با این پلتفرم انجام شد.

پس از ایجاد بستر «چمبرز کانکت» از سوی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان- اتاق بازرگانی بین‌المللی    (WCF-ICC) به عنوان پلتفرمی برای تبادل اطلاعات و به اشتراک‌گذاری تجارب میان کشورهای عضو، دوره آموزشی "نحوه عضویت و فعالیت در پلتفرم مذکور" از سوی معاونت بین‌الملل اتاق ایران با همکاری ICC، برگزار شد و کلیه اتاق‌های شهرستان و اتاق‌های مشترک کشور با جزئیات این پلتفرم آشنا شدند.

پس از آن با معرفی نمایندگان هر یک از اتاق‌های استانی و همچنین بارگذاری اطلاعات اقتصادی و گزارش‌های روزآمد مختلف توسط معاونت امور بین‌الملل اتاق ایران و سایر اتاق‌های عضو در پلتفرم چمبرز کانکت در چند ماه اخیر برخی از اتاق‌های کشور از جمله اتاق خرم آباد، شیراز، تهران، کرمانشاه و همچنین اتاق ایران از سوی WCF به عنوان اتاق‌های منتخب برگزیده شدند.

هر یک از اتاق‌های استانی و اتاق‌های مشترک در صورتی که تاکنون موفق به عضویت در این پلتفرم نشده و یا ضمن عضویت با مشکل مواجه شده‌اند، می‌توانند مراتب را برای انعکاس به فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان به صورت کتبی به معاونت امور بین‌الملل با شماره نمابر 88825111 اعلام کنند.

در همین رابطه