رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق ارومیه در نشست شورای گفت‌وگوی استان

باید از تمامی فرصت‌ها برای معرفی ظرفیت‌های آذربایجان غربی استفاده کرد

قاسم کریمی، رئیس اتاق ارومیه، استفاده از همه فرصت‌ها برای معرفی ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی به‌خصوص به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و جذب همکاری آنها تأکید کرد.

13 اسفند 1402
کد خبر : 43655
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

شصت و هفتمین جلسه شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان غربی با دستور جلسات بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در حریم شهرها با واحد ماده صد شهرداری‌های آذربایجان غربی، بررسی مسائل و مشکلات کارفرمایان در مورد مشاغل سخت و زیان‌آور و بررسی مسائل و مشکلات تأمین سوخت واحدهای معدنی برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه در این نشست گفت: باید از تمامی فرصت‌ها برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آذربایجان غربی جهت توسعه استان استفاده کرد.

قاسم کریمی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار آذربایجان غربی و تیم اقتصادی استانداری شاهد تسهیل فضای کسب‌وکار و رونق تولید بوده و با پیگیری‌های استاندار شاهد اجرای چندین پروژه ملی بزرگ‌مقیاس در استان هستیم.

کریمی افزود: به‌زودی شاهد حضور هیات‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس در استان خواهیم بود و باید از تمامی فرصت‌های موجود برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آذربایجان غربی در جهت توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم و بتوانیم آذربایجان غربی را به‌عنوان هاب لجستیک و ترانزیت خاورمیانه و دروازه ورودی اروپا معرفی کنیم.

دبیر شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی، اظهار کرد: حاصل جلسات متعدد کارشناسی و کمیته ویژه‌ای که به دستور شخص استاندار و همکاری رئیس‌کل دادگستری و همراهی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد شاهد رفع مشکل چندین ساله واحدهای تولیدی با ماده صد شهرداری ارومیه بودیم که این امر یک عیدی خوب در کاهش مشکلات فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی است.

وی در پایان افزود: قطعاً مصوبات کارشناسی شورای گفت‌وگو با استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون‌های اتاق بازرگانی در حوزه‌های بیمه، مالیات، تسهیلات و تأمین انرژی واحدهای تولیدی در ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی و توسعه رفاه اجتماعی مؤثر و رونق تولید و اشتغال را در پی داشته است.

موضوعات :
در همین رابطه