رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

با هدف تسهیل امور گمرکی و حمل‌ونقل بین کشورهای همسایه

اتاق ایران، دوره آموزشی کارنه‌تیر برای کشورهای منطقه برگزار می‌کند

امور حمل‌ونقل بین‌المللی کارنه تیر و آ.ت.آ اتاق ایران با توجه به تجربه‌ و دانشی که در اختیار دارد، دوره آموزشی کنوانسیون تیر برای هیاتی از کشور عراق برگزار می‌کند.

13 شهریور 1401
کد خبر : 43711
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

امور حمل‌ونقل بین‌المللی کارنه تیر و آ ت آ اتاق ایران، دوره‌های بین‌المللی کنوانسیون تیر را با توجه به تجربه حرفه‌ای که در این حوزه دارد، برگزار می‌کند. در این راستا هیاتی از کشور عراق برای حضور در این دوره آموزشی دو روزه به ایران سفر کرده است.

در این دوره، نمایندگانی از وزارت راه و ترابری، گمرک و موسسه ضامن و صادرکننده کارنه تیر آن کشور نیز حضور دارند. این هیات علاوه بر دوره آموزشی با مدیرکل دفتر همکاری‌های بین المللی گمرک و مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری دیدار می‌کند.

همچنین قرار است اعضای هیات، سفری به کرمانشاه داشته باشند و ضمن حضور در اتاق این استان از پایانه و گمرکات مرزی کرمانشاه بازدید داشته و با توانمندی و امکانات این استان آشنا شوند.

با توجه به تجربه اتاق ایران در برگزاری دوره‌های بین‌المللی کنوانسیون تیر برای کشورهای مختلف که ز جمله آفریقای جنوبی، پاکستان، هند، آذربایجان و افغانستان، امور کارنه‌تیر اتاق ایران توانایی انتقال دانش و تجربه حرفه‌ای در حوزه  کانوانسیون تیر که یکی از شاخص‌ترین کنوانسیون‌های بین‌المللی حمل‌ونقلی و گمرکی است را داراست.

هدف از برگزاری این دوره فراهم کردن زمینه‌ای برای استفاده از امکانات این سیستم بین‌المللی به منظور تسهیل و ترویج تجارت و حمل‌ونقل بین کشورهای همسایه و منطقه است.

موضوعات :
در همین رابطه