رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

از سوی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی (WCF)

اتاق اهواز به عنوان اتاق ماه آگوست 2022 انتخاب شد

فدراسیون اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز را به دلیل مشارکت و فعالیت‌های چشمگیرش، از میان تمام اتاق‌های بازرگانی عضو ICC، به عنوان اتاق ماه آگوست انتخاب کرد.

20 شهریور 1401
کد خبر : 43797
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

فدراسیون اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان (WCF)، بستری با عنوان Chambers Connect را برای تسهیل ارتباط اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان راه‌اندازی کرده است تا اتاق‌های بازرگانی بتوانند فعالیت‌ها و پروژه‌های خود را با سایر اتاق‌های بازرگانی جهان به اشتراک بگذارند.

اتاق بازرگانی اهواز، در این بستر، خبرها، رویدادها و پروژه‌های گوناگونی به اشتراک گذاشته است که نشان‌دهنده تلاش‌ها، فعالیت‌ها و پروژه‌هایی است که برای جامعه کسب و کارهایش ایجاد کرده است. بر اساس همین فعالیت‌ها، فدراسیون اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز را از میان تمام اتاق‌های بازرگانی عضو ICC، به عنوان اتاق ماه آگوست انتخاب کرد.

اتاق بازرگانی اهواز در استانی واقع شده که از صنایع مربوط به نفت، حمل و نقل و کشاورزی برخوردار بوده و بنابراین، این اتاق به طور مستمر در تلاش است به تسهیل و توسعه رشد اقتصادی منطقه، از طریق ارائه فعالیت‌ها و خدمات متنوع به اعضای کسب و کار خود کمک نماید. این اتاق بازرگانی به شکل مشابهی در گسترش بخش خصوصی منطقه اهواز و ایجاد روابط با سایر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن دیگر کشورها فعالیت به سزایی داشته است.

در همین رابطه