رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

جشنواره ملی شکرانه خرما در اتاق خرمشهر برگزار شد

جشنواره ملی شکرانه خرما با حضور جمعی از مسئولان استانی خوزستان، کشاورزان و بازرگانان خرمشهری، در اتاق خرمشهر برگزار شد.

12 مهر 1395
کد خبر : 4408
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

جشنواره ملی  شکرانه خرما با  حضور جمعی از مسئولان  استانی خوزستان، کشاورزان و بازرگانان خرمشهری، در اتاق خرمشهر برگزار شد.

سید احمد حسینی فر، رییس اتاق خرمشهر و رییس جشنواره  شکرانه خرما، طی سخنانی خواستار توسعه و احیای نخیلات شد و راه اندازی کارگاه فرآوری و صنایع تکمیلی خرما به منظور ایجاد ارزش افزوده ،کمک و حمایت دولت به صورت بلاعوض و وام‌های کم بهره و ایجاد و راه‌اندازی ستاد پیگیری حل مسائل و مشکلات خرما را از راه های احیای نخیلات دانست.

رییس اتاق خرمشهر همچنین راه اندازی تشکل‌های قوی در زمینه نخیلات، تامین نهال رقم تجاری و اقتصادی به صورت رایگان، تشکیل ستاد ملی در سطح وزارت جهت احیا نخیلات و افزایش نهال از سه هزار اصله به شش هزار با در نظر گرفتن یارانه را از موارد موثر در احیای نخیلات دانست.

احمد شریفات، رییس کمیسیون کشاورزی اتاق خرمشهر و مدیر جشنواره نیز با اشاره به مشکلات کشاورزان منطقه، جدیت و حمایت بیش از پیش دولت را خواستار شد.

رییس کمیسیون کشاورزی اتاق خرمشهر برگزاری جشنواره خرما در اتاق خرمشهر، جهت مطرح کردن مشکلات کشاورزی منطقه در قالب برنامه نمادین را گامی موثر جهت توجه بیش از پیش مسئولان و مردم به بخش کشاورزی دانست.

 

موضوعات :
در همین رابطه