رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

رئیس اتاق خرمشهر:

استفاده از روش‌های مدرن در تولید محصولات آبزی ضروری است

نشست هم اندیشی متخصصان، فعالان و تولیدکنندگان صنعت آبزیان با هدف بررسی مشکلات صنعت آبزی پروری و راهکارهای افزایش سطحی کمی و کیفی تولید و صادرات این محصولات در اتاق خرمشهر برگزار شد.

15 مهر 1395
کد خبر : 4490
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشست هم اندیشی متخصصان، فعالان و تولیدکنندگان محصولات آبزی با هدف بررسی مشکلات صنعت آبزی پروری و راهکارهای افزایش سطحی کمی و کیفی تولید و صادرات این محصولات در اتاق خرمشهر برگزار شد.

سید احمد حسینی فر، رئیس اتاق خرمشهر ضمن تقدیر از تولیدکنندگان محصولات آبزی، گفت: برای نیل به سطوح بالاتر کیفی و کمی تولید، تلاش برای گذر از شیوه سنتی و استفاده از روش‌های مدرن  و فناوری‌های نوین در تولید محصولات آبزی ضروری است.

حسینی فر افزود: اتاق خرمشهر آمادگی کامل دارد تا با حمایت معنوی و مؤثر، صنعت آبزی پروری و فعالان این عرصه را یاری دهد.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی شیلات در سال گذشته توسط اتاق خرمشهرگفت: اتاق خرمشهر، اقداماتی حمایتی همچون همایش ملی شیلات را انجام داده است اما متاسفانه با عدم پیگیری کافی و لازم از سوی آبزی پروران، این اقدامات حمایتی به موفقیت مطلوب و مورد نظر نرسید‌ه‌اند. حسینی فر تأکید کرد: انتظار ما پیگیری و فعالیت مجدانه‌تر از سوی تمامی فعالان آبزی پروری است.

رئیس اتاق خرمشهر با تأکید بر لزوم راه‌اندازی خط تولید بومی خوراک آبزیان در کشور گفت: در حال حاضر خوراک مورد نیاز تولیدکنندگان و آبزی پروان از کشورهای دیگر تأمین می شود، پیشنهاد ما به تمامی متخصصان این عرصه، همکاری و تلاش در جهت راه اندازی خط تولید بومی خوراک مورد نیاز آبزیان در منطقه است. وی افزود: راه اندازی خط تولید می تواند علاوه بر کم هزینه تر بودن خوراک مورد استفاده، کمک شایانی نیز به اقتصاد منطقه از طریق افزایش اشتغال و توسعه تجارت نماید.

حسینی‌فر با اشاره به قابلیت‌های بالقوه و فراوان خرمشهر از تمامی فعالان این حوزه برای استفاده بهینه از استعدادها و قابلیت‌های منطقه در جهت نیل به اقتصاد مقاومتی و توسعه تجاری دعوت به عمل آورد.

 

موضوعات :
در همین رابطه