رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق گرگان عنوان کرد؛

جلوی ورود کالای بی‌کیفیت به استان گلستان گرفته شود

رئیس اتاق گرگان: در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی استان، باید ورود کالاهای بی‎کیفیت دیگر استان‎ها به استان گلستان متوقف شود.

05 آبان 1395
کد خبر : 4931
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق گرگان در مراسم روز ملی استاندارد با تأکید بر اهمیت استانداردسازی گفت: باید 364 روز سال به فکر استانداردسازی باشیم.

بهرامی در جمع  فعالان اقتصادی و مدیران حوزه استاندارد استان گلستان گفت: در تقویم روزهای مختلفی را برای گرامیداشت‎ها و یادبودها بنا نهاده‎اند اما استاندارد با همه مقوله‎ها فرق دارد و اگر یک روز تکریم برای آن نهاده شده باید در 364 روز دیگر سال باید به فکر استانداردسازی باشیم.

 رئیس اتاق گرگان گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی استان، باید ورود کالاهای بی‎کیفیت دیگر  استان‎ها به استان گلستان متوقف شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته از معاون سازمان استاندارد کشور درخواست کردیم که به امر ورود کالاهای بی‎کیفیت دیگر استان‎ها به گلستان توجه کنند چرا که تولیدکنندگان استان گلستان از این مهم آسیب زیادی دیدند.

بهرامی افزود: اداره کل استاندارد گلستان هنوز از چارت سازمانی و کارشناسان رنج می‎برند و اگر از این نهاد انتظار انجام کارهای بزرگ داریم، باید اختیارات این اداره کل را نیز افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه هنوز اداره کل استاندارد گلستان در جایگاه استاندارد نیست به وضعیت ساختمان و آسانسور استاندارد اشاره کرد و گفت: چهار سال است که این نهاد درگیر ساخت ساختمان اداری است و نیاز است در راستای تامین اعتبارات ساخت این ساختمان توجه ویژه‎ای شود.

رئیس اتاق گرگان تاکید کرد: آینده استاندارد برای تولید درهمه ابعاد حائز اهمیت است و فضای تعاملی خوبی در چند سال اخیر اتفاق افتاده که نتیجه آن  یک ارتقاء شش رتبه‎ای در حوزه استاندارد کشور در سطح جهانی بوده است.

بهرامی با بیان اینکه تولید کنندگان با دستگاه‎های قدیمی و تکنولوژی پایین کالاهای خود را تولید می‎کنند، افزود: باید تغییر نگرش در حوزه تولید داشته باشیم و نگاه رئیس جمهور نیز این است که تولیدات داخلی بر اساس معیار جهانی و با نگاه صادرات محور تولید شود.

 

موضوعات :
در همین رابطه