رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

لایحه بودجه این هفته به مجلس نمی‌رسد

با توجه به اینکه نمایندگان مجلس در هفته جاری در حوزه‌های انتخابی خود حضور خواهند داشت، بنابراین برخلاف ادعای معاون پارلمانی رئیس جمهور، لایجه بودجه این هفته به مجلس نمی‌رسد.

26 آذر 1401
کد خبر : 54988
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

درحالی که معاون پارلمانی رئیس جمهوری اعلام کرده لایحه بودجه 1402 آماده است و این هفته به مجلس تقدیم می‌شود، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید این هفته نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابی حضور دارند.

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، درباره زمان تحویل لایحه بودجه  1402 با توجه به اعلام معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر تحویل آن در هفته جاری گفت: تا پایان هفته جاری نمایندگان مجلس در حوزه انتخابی حضور دارند و در ساختمان مجلس حضور ندارند.

وی درباره تصمیماتی برای ارائه دو مرحله‌ای بودجه ادامه داد: این موضوع به تصویب مجلس رسیده که در یک مرحله احکام ارائه شود و پس از تایید احکام ارقام و جداول تحویل مجلس شود که اگر شورای نگهبان تایید کند به اجرا می‌رسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به احتمالاتی مبنی بر بسته شدن بودجه سه دوازدهم برای سال آینده تاکید کرد: امیدواریم برنامه بودجه به سه دوازدهم نکشد و دولت بتواند بودجه براساس زمان‌بندی درست ارائه دهد.

در همین رابطه