روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

چه کسانی می توانند امروز در طرح عرضه خودرو ثبت نام کنند؟

افرادی که ۲۰ تا ۲۳ اسفند به نام سازمان حمایت، حساب وکالتی تعریف کرده‌اند، امروز 16 فروردین می‌توانند در طرح یکپارچه عرضه خودرو ثبت‌نام کنند.

16 فروردین 1402
کد خبر : 55977
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

سامانه یکپارچه عرضه خودرو از امروز 16 فروردین تنها برای افرادی که ۲۰ تا ۲۳ اسفند به نام سازمان حمایت، حساب وکالتی تعریف کرده‌اند باز شده و متقاضیان جدید باید تا پایان بهار و نوبت دوم عرضه منتظر بمانند. مهلت این ثبت نام تا ۱۸ فروردین ماه تعیین شده است.

در این بین برای بسیاری از افرادی که متقاضی خرید خودروی داخلی هستند ولی در ۲۰ تا ۲۳ اسفند ماه نسبت به وکالتی کردن حساب خود اقدام نکردند و یا اینکه به اشتباه به جای افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت، حساب وکالتی به نام ایران خودرو باز کرده‌اند، ابهاماتی در مورد ثبت نام در طرح عرضه یکپارچه به وجود آمده است.

در همین راستا پیگیری‌ها از وزارت صنعت، معدن و تجارت حکایت از آن دارد که اگر افرادی در تاریخ اعلام شده، حسابشان را وکالتی نکرده‌اند تمایل به ثبت نام دارند باید تا پایان فصل بهار منتظر بمانند.

طبق اعلام این وزارت‌خانه، پایان بهار نوبت دوم عرضه خودروهای داخلی است و افراد می‌توانند با وکالتی کردن حساب خود به نام سازمان حمایت، نسبت به ثبت نام در طرح عرضه یکپارچه خودرو اقدام کنند.

موضوعات :
در همین رابطه