روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

به همت اتاق ایران و با همکاری کمیته مشترک ایران و قرقیزستان

همایش تجاری ایران و قرقیزستان 17 اردیبهشت برگزار می‌شود

همایش تجاری ایران و قرقیزستان به همت اتاق ایران و با همکاری کمیته مشترک ایران و قرقیزستان با حضور نمایندگان 15 شرکت قرقیزی 17 اردیبهشت در اتاق ایران برگزار می‌شود.

13 اردیبهشت 1402
کد خبر : 56249
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

همزمان با سفر تمیر ساریف، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت قرقیزستان به ایران و برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ، همایش تجاری ایران و قرقیزستان برگزار می‌شود. این همایش به همت اتاق ایران و با همکاری کمیته مشترک ایران و قرقیزستان و با حضور مقامات و فعالان اقتصادی دو کشور در روز یکشنبه 17 اردیبهشت ساعت 15:30 در طبقه هشتم ساختمان اصلی اتاق ایران برگزار خواهد شد.    

در حاشیه این همایش، جلسات (B2B) و مذاکرات تجاری فعالان اقتصادی دو کشور با حضور نمایندگان 15 شرکت قرقیزی برقرار خواهد بود. حوزه‌های فعالیت شرکت‌های قرقیزستانی شامل کشاورزی و کود، آبزیان، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی، حمل و نقل، تجهیزات روشنایی، پلاستیک، مواد شوینده، پتروشیمی، بسته بندی و چاپ، ، صنعت داروسازی و موتور هواپیما است.

شرکت در این همایش صرفا از طریق ثبت نام قبلی مجاز است و اعضای اتاق ایران برای شرکت در  آن می‌توانند از طریق لینک https://iccima.ir/iran-kyrgyzstan ثبت نام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 85732356، 85732390 تماس بگیرند.

در همین رابطه