رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

سرپرست معاونت بین‌الملل اتاق ایران در دیدار با نماینده یونیسف در تهران تأکید کرد

زمینه‌های مورد علاقه همکاری میان اتاق ایران و یونیسف مشخص شود

نیلوفر اسدی در دیدار با نماینده یونیسف در تهران برای افزایش همکاری‌های اتاق ایران و دفتر یونیسف در تهران خواستار مشخص شدن زمینه‌های مورد علاقه همکاری میان دو طرف شد.

27 اردیبهشت 1402
کد خبر : 56419
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مونیکا نیلسن، معاون نماینده سازمان یونیسف در تهران با حضور در اتاق ایران با نیلوفر اسدی  سرپرست معاونت بین‌الملل این اتاق دیدار و دو طرف موضوع همکاری‌های اتاق ایران با این نهاد بین‌المللی حول محور یادداشت تفاهم امضا شده بین اتاق ایران و دفتر نمایندگی یونیسف در تهران را مورد بررسی قرار دادند.

اسدی در این دیدار با برشمردن خدمات ارائه شده این سازمان برای پناهندگان و کودکان ابراز امیدواری  کرد: اتاق ایران در کنار دفتر سازمان یونیسف در تهران بتوانند همکاری موثری را در راستای کمک به گروه‌های هدف و در زمینه‌های مورد علاقه این دفتر داشته باشند.

او تأکید کرد: برای همکاری مؤثر این دو نهاد ضرورت دارد زمینه‌های مورد توافق برای همکاری به طور مشخص میان دو طرف مورد تبادل شود.
نیلسن هم با اشاره به کمک‌های اتاق ایران در برنامه‌های بهداشتی  یونیسف در ایران ادامه داد:

به ویژه در زمینه آموزش نیز بسیار علاقه‌مند به همکاری با اتاق ایران هستیم. همچنین همکاری در زمینه کودکان و جمع‌آوری منابع مالی لازم برای اجرای برنامه‌های مشترک از دیگر خواسته‌های این دفتر در تهران است.

ویدا منتخب کارشناس مشارکت یونیسف هم گزارشی از همکاری‌های دو طرف در زمینه کمک‌رسانی به آسیب دیدگان بلایای طبیعی  با کمک بنیاد ابرار ، همکاری اتاق‌های مشترک ایران - سوئیس و ایران - ایتالیا و همچنین همکاری با خیریه  غیرانتفاعی نفس و اطلاعاتی در خصوص عملیات و اقدامات یونیسف ارائه کرد.

در همین رابطه