روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق زنجان خبر داد

اتاق زنجان از ظرفیت سفرا برای توسعه صادرات استفاده می‌کند

صمد یوسفی اصل، رئیس اتاق زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی این اتاق برای برگزاری جلسات منظم با سفرای ایران در سایر کشورها، این اقدام را گامی در جهت افزایش سبد صادراتی استان و تنوع در بازارهای هدف صادراتی عنوان کرد.

23 خرداد 1402
کد خبر : 56717
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، از برنامه‌ریزی اتاق زنجان برای برگزاری جلسات منظم و هدفمند با سفرای ایران در سایر کشورها خبر داد و گفت: توسعه تجارت خارجی و فراهم‌سازی زمینه همکاری‌های مشترک با کشورهای دیگر ازجمله اهداف این طرح است که افزایش سبد صادراتی و تنوع در بازارهای هدف کمک می‌کند.

صمد یوسفی اصل با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای توسعه اهداف تجارت خارجی استان زنجان، اظهار کرد: این برنامه‌ها در دوره جدید در بخش‌های مختلفی پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

وی از برگزاری جلسات مشترک با سفرای ایران در کشورهای دیگر به‌صورت هفتگی به همت اتاق زنجان خبر داد و افزود: اطلاع‌رسانی مستمری از این جلسات از سوی اتاق صورت خواهد گرفت که علاقه‌مندان و فعالان اقتصادی می‌توانند با حضور در محل اتاق زنجان در این جلسات شرکت کنند.

رئیس اتاق زنجان ادامه داد: یکی از اهداف این جلسات آشنایی تجار و صادرکنندگان استان با بازار کشورهای دیگر و فراهم‌سازی زمینه همکاری‌های مشترک تجاری اقتصادی دو طرف است.

یوسفی اصل با بیان اینکه کشورهای مختلفی در برنامه‌ریزی توسعه تجارت خارجی استان زنجان هدف‌گذاری شده‌اند، اظهار کرد: با توجه به اینکه باید سبد صادراتی استان دارای تنوع بازارهای هدف نیز باشد، فراهم‌سازی زمینه تجارت با کشورهای مختلف از دیگر اهداف برگزاری این جلسات است.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسات بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده اتاق زنجان در دوره جدید و با همکاری دفتر وزارت امور خارجه در استان به‌صورت مستمر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

موضوعات :
در همین رابطه