روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مطرح شد

کارگروه‌های کارشناسی ستاد تسهیل تقویت شوند

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تقویت خروجی مصوبات این ستاد با تقویت کارگروه‌های کارشناسی و پیوستن تیم‌های کارشناسی عضو ستاد تأکید شد.

27 خرداد 1402
کد خبر : 56749
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان از مهم‌ترین وظایف اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است، گفت: در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید شرایطی فراهم شود که متقاضیان بتوانند به سهولت مشکلات خود را بیان کنند.

شهرام زارع در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه اتاق همواره مدافع صنعتگران، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در استان است، ابراز امیدواری کرد: در جلسات مرتبط با بخش خصوصی مانند کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفت‌وگوی دولت و خصوصی و ... مشکلات این قشر مرتفع شود.

در ادامه جلسه، فضل‌الله رحمتی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در راستای تقویت خروجی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به این نتیجه رسیدیم که کارگروه‌های کارشناسی ذیل ستاد باید تقویت شود، ازاین‌رو درخواست کردیم که تیم‌های کارشناسی عضو ستاد به ما بپیوندد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشکلات متقاضیان قبل از طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جلسات کارشناسی با دقت بررسی شده بود، این مسئله کمک بزرگی به تسهیل در مصوبات داشت.

موضوعات :
در همین رابطه