رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

11 تا 13 بهمن‌ماه 1395

کنفرانس نفت 2017 از سوی تشکل­‌های بخش خصوصی ایران برگزار می‌شود

کنفرانس نفت-ایران2017 برای نخستین بار به همت تشکل­‌های بخش خصوصی نفت ایران با دعوت از بخش­ تصمیم­‌گیری حاکمیت برای همتایابی بین­‌المللی در صنایع پیمانکاری، سرمایه­‌گذاری و ساخت تجهیزات و تجارت بین‌­المللی 11 تا 13 بهمن‌ماه برگزار می­ شود.

14 دی 1395
کد خبر : 6233
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

کنفرانس نفت-ایران 2017 برای نخستین بار به همت تشکل­‌های بخش خصوصی نفت ایران و با دعوت از بخش­ تصمیم­‌گیری حاکمیت برای همتایابی بین­‌المللی در صنایع پیمانکاری، سرمایه­‌گذاری و ساخت تجهیزات و تجارت بین‌­المللی 11 تا 13 بهمن‌ماه برگزار می­ شود.

تشکل‌های بخش خصوصی در زمینه صنایع پایین‌دستی و میان دستی صنعت نفت در این کنفرانس حضور خواهند داشت و موضوعاتی از قبیل رگولاتوری صنعت نفت، خوراک و تبعات آن، مالیات‌ها و فضای کسب‌وکار و موضوع تامین و تضامین مالی شرکت‌های خصوصی مورد بحث و تصمیم‌گیری نهایی قرار می‌گیرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، بیژن زنگنه وزیر نفت و غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران از جمله سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

 پیگیری موضوعات بخش خصوصی توسط هفت تشکل صنعت نفت، گاز و پتروشیمی انجام شده است. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی ایران از مهرماه ال جاری برای برگزاری کنفرانس نفت با این هفت تشکل برنامه‌ریزی کرده تا از این طریق، زمینه‌­سازی توسعه کسب­ وکارهای بخش خصوصی ایران با شرکت‌های معتبر بین‌­المللی در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شکل بگیرد.

این هفت تشکل عبارتند از: انجمن صنفی شرکت ­های مهندسی و ساخت صنایع نفت و نیرو، انجمن شرکت­ های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده­‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران، انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران.

طبق اعلام ستاد خبری کنفرانس نفت 2017، پیش از برگزاری کنفرانس نفت، جلساتی در شورای گفت‌­وگوی دولت و بخش خصوصی و شورای رقابت در مرکز ملی رقابت، صندوق توسعه ملی، صندوق ضمانت صادرات، بانک توسعه صادرات برگزار شد که نتیجه آن مسجل­‌شدن ایجاد رگولاتوری (تنظیم‌­کننده بخشی) نفت و صنایع مرتبط، بحث تامین و تضامین مالی، بررسی موضوع رتبه‌بندی و دیگر موضوعات مرتبط با تسهیل در فعالیت بخش خصوصی است.

کنفرانس نفت 2017 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، 11 و 12 بهمن در مرکز همایش بین‌المللی صداوسیما و روز چهارشنبه 13 بهمن در ساختمان اتاق ایران برگزار خواهد شد. جزئیات برگزاری کنفرانس نفت ایران 2017 از اینجــــا و جزئیات برگزاری پنل‌ها  و سمینمارها از اینجـــــا در دسترس است.

ثبت‌نام در کنفرانس نفت ایران 2017 تا اول بهمن‌ماه ادامه دارد و از طریق وب سایت کنفرانس انجام می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه