رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رییس اتاق زنجان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

فعالیت فرودگاه زنجان، جذب سرمایه‌گذار را به دنبال دارد

رئیس اتاق زنجان: فعال شدن فرودگاه و راه اندازی پروازهای داخلی و خارجی موجب جذب سرمایه گذار در جهت توسعه بیشتر خواهد شد.

14 تیر 1402
کد خبر : 66981
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هفتاد و سومین جلسه شورای گفت‌وگوی  استان زنجان به ریاست استاندار زنجان و با حضور نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، در اتاق زنجان برگزار شد.

صمد یوسفی اصل، رئیس اتاق زنجان در این جلسه با اشاره به اهم فعالیت های اتاق در دو ماهه گذشته، اظهار کرد: این برنامه در بخش های مختلفی پیگیری شده است.

رئیس اتاق زنجان با تاکید بر اینکه فراهم کردن زیرساخت‌ها از الزامات جذب سرمایه‌گذار است، تصریح کرد: فعال کردن فرودگاه در عملیاتی کردن این مهم نقش مهمی دارد از این رو، موضوع جلسه شورا به این موضوع اختصاص یافت.

یوسفی اصل با تاکید بر اینکه مشکل برقراری پرواز از زنجان به تهران طی سالیان گذشته، مسائل مالی عنوان شده است، ابراز کرد: اعلام می‌کنم این پرواز مشکل مالی نخواهد داشت، چرا که حل این موضوع توسط اتاق و واحدهای صنعتی تضمین شده است. معتقدیم فعال شدن فرودگاه و راه اندازی پروازهای داخلی و خارجی موجب جذب سرمایه گذار در جهت توسعه بیشتر خواهد شد.

رئیس اتاق زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه های اتاق در راستای توسعه مراودات تجاری و اقتصادی است، گفت: در این زمینه برگزاری جلسه با سفرا و رایزنان ایران در ۱۰ کشور برنامه ریزی و برگزار شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه اتاق زنجان همزمان برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد، گفت: یکی از این برنامه ها راه اندازی دفاتر اتاق زنجان است که در همین راستا نخستین دفتر در قیدار راه‌اندازی شده است.

یوسفی اصل با اشاره به برنامه‌ریزی افتتاح دفاتر اتاق زنجان در سایر شهرستان های استان، اظهار کرد: با توجه به توانمندی هایی که در شهرستانهای استان زنجان در بخش های تولیدی و صادراتی وجود دارد، این مهم در برقراری ارتباطات بین‌المللی شهرستان‌ها برای صادرات محصولات ضروری است.
 
وی با بیان اینکه اتاق زنجان تکریم پیشکسوتان و کارآفرینان استان را در دستور دارد به برنامه «کارآفرین سپاس» به همت اتاق زنجان اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای تقدیر از فعالان اقتصادی با سابقه استان برای نخستین بار در استان برنامه‌ریزی شده است.

موضوعات :
در همین رابطه