رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

در نشست سرپرست امور بین‌الملل اتاق ایران و رئیس دفتر تجاری سفارت ویتنام مطرح شد

همایش تجاری ایران و ویتنام در اتاق ایران برگزار شود

رئیس دفتر تجاری سفارت ویتنام در تهران با حضور در اتاق ایران با سرپرست معاونت بین‌الملل اتاق ایران برای همکاری‌های دو جانبه در جریان سفر رئیس مجلس ویتنام به ایران و برگزاری همایش تجاری ایران و ویتنام گفت‌وگو کرد.

07 مرداد 1402
کد خبر : 67245
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

با دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، قرار است رئیس مجلس ملی ویتنام مردادماه به ایران سفر کند. هدف او از این سفر گسترش روابط تجاری ایران و ویتنام است. در این سفر 70 نفر از روسا و صاحبان کسب و کارهای ویتنام رییس مجلس ملی این کشور را همراهی خواهند کرد.

در این راستا لونگ کو او هوی، سفیر ویتنام در تهران در ملاقات خود با رئیس اتاق ایران خواستار همکاری اتاق ایران برای برگزاری همایش تجاری ایران و ویتنام شده بود. سرپرست معاونت بین الملل اتاق ایران در نشست های مختلف با سفارت ویتنام برنامه همایش و موارد لازم را مرور کرده و در این میان خواستار برگزاری این همایش در محل اتاق ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی شد.

به همین منظور، رئیس دفتر بازرگانی سفارت ویتنام در تهران در دیدار با اسدی، سرپرست معاونت بین الملل اتاق ایران، درخصوص سفر رئیس مجلس ملی ویتنام به همراه هیات تجاری ویتنام و برگزاری همایش تجاری ایران و ویتنام درمحل اتاق ایران، بحث و تبادل نظر کرد.

موضوعات :
در همین رابطه