رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق زنجان مطرح کرد

شورای بین بخشی واحدهای تولیدی و صنعتی در زنجان تشکیل می‌شود

صمد یوسفی اصل، رئیس اتاق زنجان با اشاره به لزوم تقویت اطلاع‌رسانی واحدهای تولیدی، گفت: در این راستا تشکیل شورای بین بخشی واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف هم‌افزایی هرچه بیشتر در دستور کار اتاق زنجان قرار دارد.

05 شهریور 1402
کد خبر : 67597
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، با بیان اینکه موضوع اقتصاد و رسانه در استان نیاز به تقویت و نزدیکی هر چه بیشتر دارد، گفت: ما علاقه‌مند به انجام این مهم هستیم چراکه نتیجه نزدیکی این دو محور به یکدیگر موجب قدرتمندی هر دو می‌شود.

صمد یوسفی اصل در اختتامیه نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه استان زنجان، افزود: این جشنواره به همت اتاق زنجان و خانه مطبوعات استان برگزار شد که شاهد حضور پرشور اصحاب رسانه استان بودیم و از رسانه‌های مختلف در این جشنواره شرکت گسترده‌ای داشتند.

رئیس اتاق زنجان با بیان اینکه یکی از هدف‌های برگزاری نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه استان زنجان، نزدیکی حوزه اقتصاد و رسانه به یکدیگر بوده است، گفت: این مهم از سوی اتاق زنجان فراهم شد تا شاهد نزدیکی این دو مهم به یکدیگر باشیم.

یوسفی اصل با تأکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در کمک و بهبود اقتصاد بر کسی پوشیده نیست، افزود: با توجه به متوسط بودن سطح واحدهای تولیدی در استان و خوب نبودن روابط این واحدها با رسانه‌ها، باید به برقراری این روابط کمک شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره اقتصاد و رسانه به‌صورت منطقه‌ای به همت اتاق زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی این مهم در حال انجام است.

رئیس اتاق زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی تشکیل شورای اطلاع‌رسانی اتاق زنجان، اظهار کرد: از اهداف اصلی این شورا استفاده از ظرفیت‌های مشترک واحدهای تولیدی و صنعتی استان در بحث اطلاع‌رسانی و غیره است.

یوسفی اصل در پایان با اشاره به اینکه نیاز به تقویت حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی واحدهای تولیدی است، خاطرنشان کرد: در این راستا شورای بین بخشی واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف هم‌افزایی هرچه بیشتر در دستور کار اتاق بوده و تشکیل می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه