رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق زنجان اعلام کرد

هشتمین همایش تعامل صنعت و دانشگاه کشور در زنجان برگزار می‌شود

صمد یوسفی اصل، رئیس اتاق زنجان با اشاره به برگزاری هشتمین همایش تعامل صنعت و دانشگاه کشور در زنجان، ابراز امیدواری کرد که این رویداد به حل مشکلات و چالش‌های اقتصاد و صنعت کمک کند.

12 شهریور 1402
کد خبر : 67693
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه نگاه ما در صنعت چه ازلحاظ مدیریت و چه به لحاظ تکنولوژی و تجهیزات، نگاهی سنتی بوده است، اظهار کرد: باید دید که برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه، چه مشکلی را می‌تواند از پیش رو بردارد.

صمد یوسفی اصل جلسه هم‌اندیشی برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه در زنجان، افزود: کمبود نیروی کار باکیفیت یکی از مواردی است که صنعت و تولید ما را با چالش‌هایی روبه‌رو خواهد کرد و این مهم چه در کشور و چه در استان زنجان در آینده مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

رئیس اتاق زنجان تصریح کرد: اقتصاد دیجیتال یکی از شعارهای استان بوده و اتاق زنجان نیز ساختمانی در همین زمینه در دست احداث دارد که با توجه به این موارد، دانشگاه می‌تواند کمک نماید تا صنایع ما ازلحاظ تکنولوژی ارتقا پیدا کنند.

یوسفی اصل با بیان اینکه این مهم می‌تواند مشکل صنایع استان را حل نماید، افزود: همایش تعامل صنعت و دانشگاه در استان زنجان را می‌توان با این رویکرد برگزار کرد.

در ادامه این جلسه حسین میرمحمد صادقی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران نیز با بیان اینکه هفت دوره همایش تعامل ارتباط صنعت و دانشگاه در هفت استان کشور برگزار شده، اظهار کرد: هشتمین دوره همایش با پیشنهاد اتاق زنجان و با توجه به صنعتی بودن استان، در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش در استان‌های کشور با رویکردهای مختلفی برگزار شده است، تصریح کرد: اتاق‌ها، دانشگاه‌ها و موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران با همکاری استان‌ها در بخش‌های مختلف، این همایش را برگزار کرده‌اند.

میرمحمد صادقی با بیان اینکه می‌توان در استان زنجان با توجه به رویکردهای تخصصی صنعت، همایش تعامل صنعت و دانشگاه را برگزار کرد، گفت: در برخی از استان‌ها و رویدادهای قبلی، تفاهم‌های خوبی حاصل شد که از آن جمله بورسیه دانشجویان، تفاهم همکاری بین دو حوزه صنعت و دانشگاه و مقالات تخصصی و حل بخشی از مشکلات صنعت و دانشگاه بوده است.

موضوعات :
در همین رابطه