روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

خدمت‌رسانی موکب اتاق ایلام به زائران اربعین آغاز شد

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام با برپایی موکب انصار الحسین (ع)، خدمت رسانی به زائران اربعین و عزاداران سیدالشهدا (ع) را آغاز کرد.

13 شهریور 1402
کد خبر : 67702
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

موکب انصار الحسین (ع) اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام برای خدمت رسانی به زائران اربعین و عزاداران سیدالشهدا (ع) فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

رئیس اتاق ایلام در آیین آغاز فعالیت این موکب گفت: در این موکب زمینه پذیرایی با توزیع غذای گرم برای زوار اربعین حسینی در این استان فراهم شده است.

سیدمحمد موسوی نسب افزود: در موکب اتاق ایلام روزانه در قالب دو وعده غذایی حدود چهار هزار غذای گرم بین زوار اربعین حسینی توزیع می شود.

وی ادامه داد: کار توزیع غذا و پذیرایی از زوار عتبات عالیات  تا پایان برگشت زوار اربعین حسینی در این موکب ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق ایلام افزود: اعضای هیات نمایندگان، کارکنان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و دیگر فعالان بخش خصوصی استان ایلام در این  موکب کار خدمات رسانی به زوار را بر عهده دارند.

موسوی نسب تاکید کرد: ایلام یکی از مهم ترین کانون های تردد زوار عتبات عالیات به شمار می رود که بیشتر زائران برای شرکت در آیین اربعین از مسیر این استان تردد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتاق ایلام هر ساله نسبت به ایجاد راه اندازی موکب برای خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات اقدام می کند.

 

موضوعات :
در همین رابطه