رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

در دیدار رئیس کانون ملی بانوان بازرگان با رئیس اتاق همدان مطرح شد

حضور پررنگ زنان در فعالیت‌های اقتصادی نیازمند حمایت‌های قانونی است

فاطمه مقیمی، رئیس کانون ملی بانوان بازرگان، در دیدار با رئیس اتاق همدان، گفت: حضور پررنگ زنان در فعالیت‌های اقتصادی به فرهنگ‌سازی و حمایت‌های قانونی نیاز دارد.

03 مهر 1402
کد خبر : 67870
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در نشست رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان با فاطمه مقیمی، رئیس کانون ملی بانوان بازرگان کشور و رئیس اتاق مشترک ایران و گرجستان، مهم‌ترین مسائل مربوط به تقویت حضور مؤثر بانوان بازرگان در اتاق‌های بازرگانی و همچنین تقویت روابط و بهره‌برداری از ظرفیت‌های متقابل بین اتاق همدان و اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رحیم مرتضایی در این نشست، گفت: تشکیل کانون بانوان بازرگان در اکثر استان‌های کشور، نشان از عزم جدی برای استفاده از ظرفیت فکری بانوان در عرصه تولید و صادرات است و ساختار این تشکل در مسیری قرار گرفته است که می‌تواند با برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقاء سطح آگاهی بانوان متدهای جدیدی را در مسیر رشد اقتصادی تعریف کند.

رئیس اتاق همدان همچنین از مقیمی به‌عنوان رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان، پیگیری ویژه در خصوص تأمین چوب راش گرجی جهت مصرف تولیدکنندگان مبل و منبت استان را خواستار شد.

در ادامه این نشست، رئیس کانون ملی بانوان بازرگان کشور، ضمن تشریح خط و مشی کلان کانون بانوان بازرگان، گفت: کانون نباید محدود به بانوان نباشد و در بطن آن اتاق فکر اقتصادی استان فراتر از جنسیت به تجمیع نظرات و تفکرات بپردازد.

فاطمه مقیمی، افزود: بی‌تردید حضور پررنگ زنان در فعالیت‌های اقتصادی به فرهنگ‌سازی و حمایت‌های قانونی نیاز دارد.

در این نشست که با حضور حمیدرضا نجفی، دبیر اتاق همدان و روسای واحدهای آموزش و کانون بانوان بازرگان استان همدان برگزار شد، بر اهمیت آموزش و انتقال تجربه و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بانوان بازرگان تأکید شد.

موضوعات :
در همین رابطه