شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

به همت دپارتمان بین‌الملل موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران

سمینار آموزشی آشنایی با ظرفیت‌های تجاری غرب آفریقا 7 آبان برگزار می‌شود

دپارتمان بین‌الملل موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران با همکاری اتاق مشترک ایران و شرق آفریقا و اتاق بوشهر، سمینار آموزشی آشنایی با ظرفیت‌های تجاری غرب آفریقا را در روز یکشنبه 7 آبان به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌کند.

03 آبان 1402
کد خبر : 68193
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دپارتمان بین‌الملل موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران با همکاری اتاق مشترک ایران و شرق آفریقا و اتاق بوشهر، یکشنبه 7 آبان سمینار آموزشی آشنایی با ظرفیت‌های تجاری غرب آفریقا با تمرکز بر سنگال را به صورت حضوری و آنلاین از ساعت 14 تا 17 برگزار خواهد کرد.

در این سمینار به محورهای شناخت موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواکونامیک غرب آفریقا با تأکید بر سنگال، سنگال دروازه ورود به بازار غرب آفریقا، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در غرب آفریقا با تمرکز بر سنگال، فرصت‌های و چالش‌های فراروی تجارت در غرب آفریقا به ویژه سنگال پرداخته خواهد شد و به شرکت‌کنندگان مدرک دو زبانه اعطا خواهد شد.

حسین میرمحمدصادقی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، محمدرضا دهشیری، رئیس دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه، علی‌اکبر رضایی، رئیس اداره سوم آفریقا در وزارت خارجه، محمدصادق قنادزاده، معاون سازمان توسعه تجارت و مسعود برهمن، رئیس اتاق مشترک ایران و شرق آفریقا سخنرانان این سمینار هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این سمینار با شماره 09055817975 تماس بگیرند.

این همایش از طریق پلتفرم اسکای روم نیز در دسترس است.

در همین رابطه