رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

در جریان بازدید از یک واحد صنعتی اردبیل مطرح شد

حل مشکلات صنایع به رشد تولید و اشتغال می‌انجامد

علی عبداللهیان، رئیس اتاق اردبیل و حسین پیرموذن، رئیس خانه، صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جریان بازدید از یک واحد صنعتی این استان، بر تأثیر رفع مشکلات صنایع بر رشد تولید و اشتغال تأکید کردند.

13 آبان 1402
کد خبر : 68293
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

به منظور بررسی وضعیت صنایع استان اردبیل، علی عبداللهیان، رئیس اتاق اردبیل و حسین پیرموذن رئیس خانه، صنعت، معدن و تجارت این استان، از واحد صنعتی مهراب بهشت اردبیل بازدید کردند.

در این بازدید که با میزبانی رئیس هیات مدیره این شرکت انجام شده بود، پس از تشریح وضعیت کارخانه و چالش‌های پیش رو از مساعدت‌های استانداری، دستگاه قضایی، اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل در ستاد تسهیل و کمیته حمایت قضایی به‌منظور رفع مشکلات صنایع تقدیر شد.

پیرموذن در جریان این بازدید ضمن ابراز خرسندی از فعالیت منظم این واحد صنعتی، گفت: رفع مشکلات صنایع به رشد تولید و اشتغال کمک می‌کند.

رئیس خانه، صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با توجه به تصویب افزایش ۳ لیتر بر ثانیه به سهمیه آب این کارخانه که منجر به افزایش ظرفیت تولید خواهد شد، امیدواریم با تداوم این رویه، قدم مثبتی در جهت حمایت از صنعت، تولید و اشتغال استان برداریم.

موضوعات :
در همین رابطه