شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق زنجان در کارگاه مدیران عصر رسانه

در همه بخش‌ها نیازمند افزایش سطح سواد رسانه‌ای هستیم

صمد یوسفی اصل، رئیس اتاق زنجان در کارگاه یک‌روزه مدیران عصر رسانه، با تأکید بر اهمیت سواد رسانه‌ای، از پیگیری ایجاد ارتباط پایدار اقتصاد و رسانه از سوی اتاق زنجان خبر داد.

21 آبان 1402
کد خبر : 68372
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، با بیان اینکه برنامه‌های اتاق زنجان در راستای توانمندسازی و ایجاد ارتباط دوسویه اقتصاد و رسانه مطابق برنامه‌ریزی انجام شده در حال پیگیری است.

صمد یوسفی اصل در کارگاه یک‌روزه مدیران عصر رسانه که به همت اتاق زنجان برگزار شد، افزود: سواد رسانه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است و در همه بخش‌ها نیازمند افزایش سطح سواد رسانه‌ای خود هستیم؛ ازاین‌رو ایجاد ارتباط پایدار و بیشتر اقتصاد و رسانه از سوی اتاق زنجان پیگیری می‌شود.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علی نوریجانی، رئیس باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران با بیان اینکه سواد از سوی یونسکو هرچند سال یک‌بار تعریف می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر در دوره چهارم این تعریف هستیم که قدرت ایجاد تغییر نامیده شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره چهارم سواد که به نام قدرت ایجاد تغییر نامیده می‌شود دارای زیرمجموعه‌های فراوانی ازجمله موضوعاتی چون سواد رسانه‌ای است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوعات، امروز با عقد تفاهم‌نامه همکاری با اتاق زنجان موضوعاتی ازجمله این اهداف را پیگیری خواهیم کرد.

در این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو و اتاق زنجان به امضا رسید. این تفاهم‌نامه زمینه همکاری در بخش‌هایی ازجمله برگزاری کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها و ایونت‌های مختلف با موضوعات مؤثر بر توسعه اقتصادی ازجمله تمام مؤلفه‌های اقتصاد دیجیتال و طراحی و اعطای نشان‌های مختلف مورد توافق و نیازهای طرفین در چارچوب اهداف و اساسنامه و شرح وظایف طرفین و برگزاری دوره‌های آموزشی سوادهای نوین ازجمله سواد رسانه‌ای و ... برای مدیران، مسئولان و کارمندان روابط عمومی‌ها و اعضای اتاق بازرگانی استان و کشور و همچنین آموزش همگانی و شهروندی در راستای ارتقای سطح سواد عمومی و فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی طرفین را فراهم می‌کند.

همچنین توسعه فعالیت‌های نوآورانه و آموزشی در چارچوب‌های تعیین شده در این تفاهم‌نامه و قراردادهایی که در آینده با توجه به نیاز و امکانات طرفین برای استانداردسازی و شاخص‌پژوهی در زمینه مسئولیت اجتماعی به این تفاهم‌نامه اضافه می‌گردد، حمایت متقابل از گروه‌های نوآوری و استارتاپ‌ها در راستای اهداف تفاهم‌نامه، برگزاری رویدادها کارگاه‌ها نشست‌ها و دوره‌های آموزشی نوآورانه، شناخت نیازهای نوآوری و آموزشی در زمینه‌های کاری مشترک و اولویت‌بندی آنها با توجه به شرایط و ویژگی‌های روز و تولید محتواهای مرتبط و مناسب، ایجاد بستر مناسب عضویت از سوی هر دو طرف برای اعضای یکدیگر به جهت بهره‌گیری متقابل از خدمات اطلاع‌رسانی طرفین و ... از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

موضوعات :
در همین رابطه