رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

عناوین نمایشگاه‌های بین‌المللی 2024 اشتوتگارت و نورنبرگ آلمان اعلام شد

تقویم نمایشگاه‌های بین‌المللی 2024 در شهرهای اشتوتگارت و نورنبرگ آلمان به همراه اطلاعات هر رویداد از سوی وزارت امور خارجه اعلام شد.

19 آذر 1402
کد خبر : 68613
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

وزارت امور خارجه، تقویم نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهرهای اشتوتگارت و نورنبرگ در سال 2024 را اعلام کرد. در ادامه لیست این نمایشگاه‌ها به همراه اطلاعات اجمالی هر کدام از آن‌ها آمده است. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت هر نمایشگاه مراجعه کنند.

Automotive Testing Expo Europe 2024 in Stuttgart

نمایشگاه مطرح بین‌المللی در خصوص همهٔ جنبه‌های فناوری‌های آزمایش، توسعه، معتبرسازی خودرو بوده و همه‌ساله در شهرهای دیترویت، شانگهای و اشتوتگارت برگزار می‌شود. این نمایشگاه محلی برای عرضه فناوری‌ها و خدمات در بخش‌های آزمایش سامانه‌های کمک‌راننده و خودروهای خودران و آزمایش موتورهای برقی و هیبریدی و باتری‌های مربوطه است.

تاریخ برگزاری: ۴ تا ۶ ژوئن ۲۰۲۴

وب‌سایت نمایشگاه

نمایشگاه فلزکاری اشتوتگارت AMB 2024

این نمایشگاه که هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود در زمرهٔ پنج نمایشگاه برتر تجاری بین‌المللی در زمینه فلزکاری از جمله ماشین‌آلات برش فلز و ابزارآلات دقیق فلز به شمار می‌رود. شرکت‌های پیشرو در این نمایشگاه ابتکارات و خدمات و طرح‌های خود را در این رویداد ارائه می‌کنند.
تاریخ برگزاری: ۱۰ تا ۴ سپتامبر ۲۰۲۴

وب‌سایت نمایشگاه

نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک نورنبرگ بیوفاخ (۲۰۲۴) BIOFACH 2024

بیوفاخ نمایشگاه برجسته تجاری و جهانی برای محصولات ارگانیک به عنوان راهکار هدفمند و پایدار برای حفظ سلامت انسان و محیط‌زیست است که از ۲۵ سال پیش تاکنون سالانه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات ارگانیک چه تولیدکنندگان محلی و کشوری و چه تولیدکنندگان از کشورهای خارجی و تصمیم گیران سیاسی و مصرف‌کنندگان گرد هم آمده و علاقه‌مندی‌های خود را در حوزهٔ غذای ارگانیک به اشتراک گذارده و از دیدگاه‌های هم و نیز آخرین گرایش‌های جهانی مطلع می‌شوند.

از جمله گروه‌های کالایی که در نمایشگاه ارائه می‌شود: میوه و سبزیجات، گوشت و فرآورده‌های گوشتی، ماهی و غذاهای دریایی، فرآورده‌های لبنی، ادویه‌جات، روغن‌های خوراکی، شوینده‌ها لوازم آرایش طبیعی، بذرها و گیاهان، مکمل‌های خوراکی، گیاهان دارویی، نوشیدنی‌های گرم، پارچه‌ها وغیره است.

تاریخ برگزاری: ۱۳ تا ۱۶ فوریه ۲۰۲۴

وب‌سایت نمایشگاه

نمایشگاه برق و انرژی اروپا  (PCIM) PCIM Europe 2024

نمایشگاه برق و انرژی اروپا نمایشگاه اصلی اروپا برای الکترونیک قدرت، حرکت هوشمند، انرژی‌های تجدید پذیر و مدیریت انرژی به شمار رفته و به صورت سالانه برگزار می‌شود. غرفه‌داران بین‌المللی جدیدترین محصولات و پیشرفت‌های خود را از جمله در نیمه رسانه‌های قدرت، مدیریت حرارت، حسگرها در صنعت الکترونیک قدرت در معرض نمایش می‌گذارند. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند از همایش‌ها و آموزش‌های ارائه شده در طول برگزاری این رویداد بهره‌مند شوند.

تاریخ برگزاری: ۱۱ تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴

وب‌سایت نمایشگاه

نمایشگاه تخصصی بسته‌بندی (۲۰۲۴) FachPack 2024

این نمایشگاه بین‌المللی هر سه سال یک‌بار برگزار شده و محل دیدار دست‌اندرکاران صنعت بسته‌بندی به شمار می‌رود. نمایشگاه، دورنمای جامعی از موضوعات مهم صنعت بسته‌بندی ارائه می‌کند که از آن جمله می‌توان به راه‌حل‌هایی برای بسته‌بندی کالاهای صنعتی، مصرفی، مواد تولید و فناوری بسته‌بندی، حمل‌ونقل و همچنین ماشین‌آلات بسته‌بندی و چاپ اشاره کرد.

تاریخ برگزاری: ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴

وب‌سایت نمایشگاه

نمایشگاه جهانی تهویه مطبوع نورنبرگ Chillventa 2024

نمایشگاه چیلونتا نمایشگاه مطرح جهانی برای فناوری سرمایش، اتوماسیون و پمپ‌های گرمایی است و هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود. در این نمایشگاه طیف گسترده‌ای از سامانه‌ها، قطعات و نوآوری‌ها در زمینه انجماد سازی و تهویه هوا ارائه می‌شود. متخصصان و فعالان حرفه‌ای در بخش‌های تهویه مطبوع و سامانه‌های تبرید و همچنین سیاست‌گذاران مسکن و شرکت‌های ساختمانی در این نمایشگاه حضور گسترده‌ای دارند.

تاریخ برگزاری: ۸ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴

وب‌سایت نمایشگاه

نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اتوماسیون الکتریکی ۲۰۲۴

این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی در زمینه فناوری اتوماسیون الکتریکی است که سالانه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه طیف کاملی از اتوماسیون هوشمند و دیجیتال، از حسگرهای ساده تا راه‌حل‌های هوشمند، راه‌حل‌های عملی و پیشرفت‌های فنی موجود و دوران انتقال به صنعت دیجیتال در این نمایشگاه ارائه می‌شوند.

تاریخ برگزاری: ۱۲ تا ۱۴ نوامبر ۲۰۲۴

وب‌سایت نمایشگاه

در همین رابطه