رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

رئیس اتاق قزوین در نمایشگاه کنیا پیشنهاد کرد

دفتر تجاری مشترک اتاق‌های ایران در کنیا ایجاد شود

رئیس اتاق قزوین که برای نمایشگاه توانمندی های ایران در کنیا، به این کشور سفر کرده است، در مصاحبه‌ای خبری پیشنهاد کرد دفتر تجاری مشترک اتاق‌ها در کنیا ایجاد شود.

23 بهمن 1395
کد خبر : 6884
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق قزوین در نشستی خبری در نمایشگاه توانمندی‌های ایران در کنیا عنوان کرد: پیشنهاد کرده‌ایم برای گسترش روابط تجاری با کنیا یک دفتر تجاری با مشارکت کلیه اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در کنیا راه‌اندازی شود.

علیرضا کشاورز قاسمی تأکید کرد: شرکت‌های معتبر به‌صورت گروهی و یا انفرادی می‌توانند در نایروبی به ایجاد دفتر و مرکز تجاری بپردازند تا به‌صورت مستقیم و از نزدیک در تبادلات اقتصادی حضور داشته باشند.

رئیس اتاق قزوین از استقبال چشمگیر تجار، مدیران و بازدیدکنندگان کنیایی از محصولات تولیدی استان قزوین در نمایشگاه ایران در کنیا خبر داد و گفت: کنیا با بیش از چهل میلیون نفر جمعیت، دروازه ورود به آفریقا و دارای بازار بسیار خوبی با ظرفیت ۲۵۰ میلیون نفر است.

کشاورز قاسمی افزود: مصالح ساختمانی، انرژی، خدمات فنی مهندسی، مواد غذایی، مواد پلیمری، محصولات کشاورزی و... از مزیت‌های عمده استان قزوین است که تجار و فعالان اقتصادی کنیا به آن‌ها نیاز دارند.

رئیس اتاق قزوین تصریح کرد: در طی روزهای ابتدایی برگزاری نمایشگاه، جلسات بسیار خوبی داشته‌ایم و حضور رئیس اتاق بازرگانی کنیا، تجار و فعالان اقتصادی این کشور باعث شده تا شاهد استقبال چشمگیری از محصولات تولیدی استان قزوین در این نمایشگاه باشیم. تا جایی که استاندار ناکورا مصرانه درخواست بازدید هیات تجاری استان قزوین از این منطقه را داشت که متأسفانه به دلیل حجم بالای جلسات، امکان‌پذیر نبود.

کشاورز قاسمی یادآور شد: میزان استقبال از مصالح ساختمانی تولیدی در استان قزوین با توجه به حجم ساخت‌وساز بالا درکنیا بسیار زیاد است و در جلسات مفیدی که با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنیا داشته‌ایم درپی راهکارهایی هستیم تا حضور مؤثر اقتصادی استان قزوین درکنیا استمرار یابد.

موضوعات :
در همین رابطه