در شب ميلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، برای سلامتی سیدابراهیم رئیسی و همراهان دعا کنیم

رادیو مجازی اتاق ایران - 30 اردیبهشت 1403

نشریه اتاق ایران منتشر شد

بررسی چالش‌های تجارت خارجی ایران در «نامه اتاق بازرگانی»

نشریه «نامه اتاق بازرگانی» به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین نشریات ایران،‌ پس از یک وقفه چندساله با محوریت بررسی مسائل حوزه تجارت خارجی منتشر شد.

19 اردیبهشت 1403
کد خبر : 69848
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشریه «نامه اتاق بازرگانی» که از باسابقه‌ترین نشریات ایران است،‌ پس از یک وقفه چندساله منتشر شد. ابن نشریه که در سال نود و سوم فعالیت است، ویژه‌نامه‌ای را برای بررسی وضعیت تجارت خارجی و چالش‌های آن به چاپ رساند که بخشی از آن در جریان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) به دست علاقه‌مندان رسید.

ویژه‌نامه تجارت خارجی نشریه «نامه» در 100 صفحه تلاش کرده است با نگاهی تخصصی و حرفه‌ای، مسائل اقتصادی و تجاری را مورد واکاوی قرار دهد.

در این مجله موضوع تجارت خارجی به‌ویژه صادرات غیرنفتی موردتوجه قرار گرفته است و با عنوان اصلی «تجارت در تنگنا» تلاش دارد الزامات تقویت صادرات و بایسته‌های حمایت از صادرکنندگان بخش خصوصی را برای مخاطبان اعم از مسئولان دولتی و فعالان اقتصادی ارائه کند.

در این شماره ویژه از نشریه نامه اتاق بازرگانی در کنار گزارش‌های تحلیلی و آماری، گفتگوها و یادداشت‌هایی از کارشناسان و فعالان اقتصادی به انتشار رسید.

نظرات و دیدگاه‌های تحلیلگران و کنشگران اقتصادی نظیر صمد حسن‌زاده، محمدرضا بهرامن، حسین سلاح‌ورزی، پیام باقری، محسن جلال‌پور، حسین پیرموذن، کیوان کاشفی، علی چاغروند، حامد عسگری، محمدصادق حمیدیان جهرمی، هرویک یاریجانیان، مجیدرضا حریری، عرفان شاکری، مهرداد سعادت دهقان، پویا فیروزی، محمد لاهوتی، صدرالدین نیاورانی، علی‌اصغر جمعه‌ای، محمود تولایی، مهدی طبیب‌زاده، حسن فروزان‌فرد، فریال مستوفی، محمدعلی میرزاییان، فریدون اسعدی، علیرضا کلاهی، محمدعلی رضایی،‌ محمد عبده‌زاده، فاطمه مقیمی، یحیی ضیایی مهرجردی و بهرام شکوری، در این شماره از نشریه بیان شده است.

در همین رابطه