رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت شورای گفت‌وگو برگزار شد

در راستای معرفی ظرفیت‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی به تشکل‌های اقتصادی و فعالان کسب‌وکار برای بهره‌مندی هرچه بیشتر بخش‌خصوصی از ظرفیت‌های این شورا، نخستین کارگاه آموزشی با حضور دبیران اجرایی برخی تشکل‌های سراسری عضو اتاق، برگزار شد.

08 اسفند 1395
کد خبر : 7235
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

کارگاه آموزشی با عنوان "چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در راستای حصول مطالبات و خواسته‌های تشکل‌های اقتصادی" به همت دبیرخانه شورای گفت وگو برگزار شد، در این کارگاه، عملکرد و دستاوردهای این شورا در طول مدت فعالیت آن معرفی و پرسش‌ها در رابطه با فرایندهای اجرایی دبیرخانه پاسخ داده شد.

همچنین چگونگی طرح مطالبه و ارائه درخواست توسط ذی‌نفعان به شورای گفت‌وگو قبل از جلسه شورا و نحوه پردازش و پالایش آن توسط دبیرخانه به منظور طرح در جلسه اصلی و صحن شورا تشریح شد، ضمن آنکه نحوه پیگیری و حصول مطالبات بعد از جلسه شورا نیز با ذکر برخی مثال‌های اجرایی و مصوبات شورا توضیح داده شد.

با توجه به اینکه لایحه دائمی شدن برخی احکام برنامه های توسعه در شرف تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است و بر اساس آن مصوبات شورا حداکثر ظرف مدت سی روز، در دستور کار هیأت دولت قرار می‌گیرد تا در جلسه هیأت دولت مطرح و نسبت به آن تصمیم‌گیری شود، بنابراین دبیرخانه شورا در نظر دارد به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر بخش‌خصوصی کشور و حصول مطالبات ایشان از این ظرفیت قابل توجه، نشست‌ها و جلسات آموزشی را برای تشکل‌های اقتصادی برگزار کند.

متقاضیان دریافت آموزش به صورت تخصصی و متناسب با نوع فعالیت های اقتصادی می‌توانند درخواست خود را به دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ارسال کرده و یا از طریق تکمیل فرم مربوط در وب سایت شورای گفت‌وگو به آدرس www.ppdc.ir اقدام و از طریق شماره تلفن‌های 81- 85732680 کسب اطلاع کنند.

در همین رابطه